بهره برداری از 44 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی با حضور استاندار سمنان

در چهارمین روز از هفته بزرگداشت دولت با حضوراستاندار سمنان 44 طرح عمرانی و اقتصادی میامی به بهره برداری رسید

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا خباز استاندار سمنان در چهارمین روز از هفته بزرگداشت دولت ابتدا در گلزار شهدای میامی حضور یافته و پس از ادای احترام به مقام والای شهدا، در آیین افتتاح ساختمان ثبت اسناد این شهرستان حضور یافت.
ساختمان اداره ثبت، اسناد و املاک شهرستان میامی ۶۲۰ متر زیربنا داشته و ۵۸۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.
طرح آبیاری تحت فشار شهرستان میامی هم در ۱۴۰هکتار با هزینه اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد.
طرح بهسازی و روکش آسفالت محور بکران - پل ابریشم به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم افتتاح شد .
همچنین گاز رسانی به روستای عباس آباد میامی هم در مراسمی آغاز شد که این پروژه ۹هزارو ۱۳۲ متر خط تغذیه، ۱۳هزارو۱۳۸ متر شبکه و بیش از ۴۴ میلیارد ریال هزینه اجرا دارد .
از طرح های شهرستان میامی ، ۴۱ طرح عمرانی است که ۱۲ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان برای آن ها هزینه شده و سه طرح نیز اقتصادی است که یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان برای آن ها صرف شده است.
از ۴۴ طرح ، ۱۰طرح مربوط به بخش کالپوش است و ۳۴ طرح نیز در بخش مرکزی به بهره برداری رسید.
طرح های افتتاحی شهرستان میامی شامل بخش های آموزشی، اقتصادی، بهداشتی، آبرسانی، راهسازی، برق رسانی، بهسازی روستاهاو کشاورزی است.
در ادامه مجتمع بین راهی و جایگاه CNG در محور شاهرود- میامی با حضور استاندار سمنان افتتاح گردید که برای بهره برداری از این طرح بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که با افتتاح این طرح برای ۶ نفر اشتغالزایی شده است.
در پایان استاندار سمنان در سفر به میامی با خانواده شهید قربانعلی عطا خوانی در روستای حسین آباد ابریشم هم دیدار و گفت و گو کرد.

901

کد خبر: 831371

وب گردی

وب گردی