نوبخت : سفر رئیس جمهور به نیویورک قطعی نیست / تاسیسات نظامی ایران سرّی است.

سخنگویی دولت گفت: تاسیسات نظامی ایران سرّی است و هرکسی نمی‌تواند به آن دست پیدا کند و آنها فقط آرزوهای خود را بیان می‌کنند، ما ازمنافع ملی خود دفاع می‌کنیم و این صحبت قابل استماع نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایسکانیوز ، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در اولین نشست خبری خود در این دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: از نمایندگان فهمیم و همراه ملت در رای اعتماد قاطع به وزرای پیشنهادی تشکر می‌کنم. امیدوارم دولت در عمل به وعده هایی که رئیس جمهور دادند موفق و سربلند باشد.
وی با اشاره به خداحافظی قبلی خود از مقام سخنگویی دولت افزود: این دستور و ماموریت از سوی رئیس جمهور به حقیر مجددا ابلاغ شد و فعلا در همین کسوت در خدمت خبرنگاران خواهم بود.
سخنگوی دولت بیان داشت: 8 میلیون 780 هزار تن گندم خریداری شده است. ارزش خریداری شده این مقدار نیز 11 هزار 480 میلیارد تومان است. تاکنون نیز 7 هزار 430 میلیارد تومان که 65 درصد آن رقم است به کشاورزان پرداخت شده که 4 هزار 50 میلیارد تومان باقی مانده و تلاش می‌کنیم در اسرع وقت این مبلغ را به کشاورزان عزیز پرداخت کنیم.همچنین تا تاریخ 96/6/5، 54 هزار 465 دستگاه تاکسی نو نیز جایگزین شده است.
وی درباره اظهارات نیکی هیلی درخصوص بازدید از تاسیسات نظامی ایران خاطر نشان کرد: تاسیسات نظامی ایران سرّی است و هر کسی نمی‌تواند به آن دست پیدا کند، آنها فقط آرزوهای خود را بیان می‌کنند، ما از منافع ملی خود دفاع می‌کنیم و این صحبت قابل استماع نیست.
نوبخت افزود: درباره سفر رئیس جمهور به نیویورک از سوی ایشان به‌صورت قطعی مطلبی اعلام نشده است و احتمالا هفته آخر شهریور مشخص شود.
ادامه دارد ....

کد خبر: 831406

وب گردی

وب گردی