لزوم داشتن مدارک معتبر همراه زایران اربعین حسینی

جانشین فرمانده ناجا در رشت گفت : زایران مراسم اربعین حسینی حتما مدارک معتبر گذر از مرز داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، مرکز گیلان جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز در مراسم معارفه و تکریم فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت : برای حفظ امنیت همه افرادی که قصد عبور از مرز ایران با عراق را برای شرکت در مراسم اربعین حسینی دارند باید مدارک قانونی نظیر ویزا را داشته باشند ، در غیر اینصورت نه مرزبانی ایران و نه مرزبانی عراق حتی به یک نفر اجازه تردد از مرز را نمی دهد.

سردار اسکندر مومنی افزود : برای این کار قرارگاه اربعین ناجا در 3 استان ایلام ، کرمانشاه و کردستان آغاز بکار کرده است.

وی در ادامه از افزایش خودروها از 7 میلیون دستگاه به 19 میلیون دستگاه در چند سال گذشته خبر داد و تصریح کرد : به رغم افزایش تعداد خودروها با تمهیدات پلیس ، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و اصلاح هندسی مناطق حادثه خیز جاده ها تعداد کشته شدگان تصادفات رانندگی از 28 هزار نفر در سال به کمتر از 16 هزار نفر کاهش یافته است که باید کمتر شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه با اشاره به نقش امنیت در توسعه افزود : به رغم اینکه ایران در منطقه پر تلاطم خاورمیانه قرار دارد با درایت مقام معظم رهبری جز امن ترین کشورهای دنیا است.

سردار اسکندر مومنی نتیجه هماهنگی دستگاه های نظامی ، امنیتی و انتظامی را آرامش و امنیت عنوان کرد.

استاندار گیلان هم گفت : در تمامی بخش های اقتصادی، فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی وجود و ارتقای امنیت بسیار مهم است که تلاش های کارکنان نیروی انتظامی نقش اصلی را در این میان دارند.

محمد علی نجفی به نقش تامین امنیت در سرمایه گذاری هم اشاره کرد و افزود : خوشبختانه امنیت در گیلان ارتقا یافته که نشانه آن افزایش جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی و خارجی در استان است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات سردار محمد رضا میر حیدری ، سردار محمدرضا اسحاقی بعنوان فرمانده جدید انتظامی گیلان معرفی شد.

وی پیش از این فرمانده انتظامی خوزستان بود.

کد خبر: 831523

وب گردی

وب گردی