علی لهراسبی:  قانون برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف واحد نیست/ انتشار آلبوم جدید

خواننده قطعه «دلهره» از انتشار آثار جدیدش خبرداد و گفت: برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف ایران به قوانین همگون و واحد نیاز دارد.

علی لهراسبی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره مشکلات اخیر هنرمندان در عرصه موسیقی، اظهار کرد: برگزاری کنسرت درچند سال گذشته به دلیل نبود قوانین ثابت درشهرهای مختلف با دشواری انجام می شد. بهتر است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدابیری برای ثابت بودن قانون های اجرای کنسرت بیاندیشد.

وی افزود: همچنین اگر تعداد سالن های کنسرت را افزایش دهند، خوانندگان با عدم تداخل در برنامه هایشان در بازده زمانی کوتاه تری می توانند روی صحنه بروند.

این خواننده پاپ درباره افزایش ورود خوانندگان جدید به عرصه موسیقی پاپ، گفت: افزایش تعداد خوانندگان جدید به این حوزه موسیقی را بسیار خوب می دانم. با ورود خوانندگان جدید، شاهد ساخت قطعات بهتر و بیشتری برای کنسرت ها خواهیم بود.

خواننده قطعه «دلهره» همچنین با اشاره به متنوع بودن محتوای شعرهای قطعات پاپ، گفت: محتوای قطعاتی که این روزها می شنویم، بسیار تنوع دارند. البته این تنوع طبیعی است چراکه تکرار متن ترانه ها باعث خستگی مخاطبان از شنیدن می شود.

لهراسبی درباره انتشار آثار جدید خود، توضیح داد: اخیراً قطعه «بارون می زنه» تیتراژ فیلم سینمایی «غیرمجاز» به کارگردانی محمدحسین عامری را خوانده ام که در نیمه دوم مهرماه از تلویزیون پخش می شود. «بارون می زنه» که اولین فعالیت من برای تیتراژ فیلم سینمایی است را مهرداد امیرخانی ترانه سرایی، فواد غفاری آهنگسازی و معین راهبر تنظیم کنندگی این قطعه را انجام داده اند.

وی ادامه داد: علاوه بر قطعه «بارون می زنه»، یک آلبوم که هنوز نامی برایش انتخاب نشده است را با همکاری ترانه سرایی هایی مانند روزبه بمانی، دهقان و مهرداد امیرخانی وهمچنین آهنگسازی فواد غفاری تولید کرده ام که به زودی منتشر می شود.

این خواننده همچنین از انتشار نماهنگ تصویری جدید قطعه «خوشبختی» در رسانه های تصویری مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر تولید آلبوم و تیتراژ فیلم سینمایی «غیر مجاز»، نماهنگ خوشبختی مدتی است که در شبکه های دارای مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پخش می شود، قرار است پس از اتمام ما ه های عزاداری کنسرت برگزار کنم.

503

کد خبر: 831660

وب گردی

وب گردی