تقدیر از کارمند دانشگاه آزاد که یک نفر را از اعدام نجات داد

عضو هیات رئیسه و رئیس سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی از میرحبیب موسوی کارمند واحد ارومیه بدلیل تلاش برای آزادی یک نفر از اعدام ،تقدیر کرد.

به گزارش ایسکانیوز،عضو هیات رئیسه و رئیس سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی به پاس تلاش‌های میرحبیب موسوی که موجبات آزادی یک نفر از اعدام را فراهم آورده بود با ارسال لوحی از وی تقدیر کرد.

متن تقدیر دکتر صالح اسکندری از کارمند واحد ارومیه به این شرح است:

«همکار گرامی جناب آقای میرحبیب موسوی

مدیر کل محترم اداری و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و براساس معارف دینی هر کس اثر نیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است.

تلاش‌های مجدانه و صمیمانه شما برای آزادی فرزند رعنای یکی از همکاران عزیزمان همه ما را به وجد آورد. بر خودمان بالیدیم که همه عضو خانواده بزرگ دانشگاه آزادیم.

این عشق ماندنی و به وسعت دانشگاه آزاد بزرگ است. حرکت انسان‌ دوستانه و همت خدا پسندانه جنابعالی برای بسیج جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی جهت مشارکت در گلریزان آزادی فرزند همکار محترمه واحد لاهیجان، شور و شعف و همدلی را برای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی ارمغان آورد، لذا به رسم سپاس، از این عمل خیرخواهانه این لوح تقدیم حضور ایثارگرانه و سخاوتمندانه شما می‌گردد. از ایزد رحمان توفیق نیل به اهداف الهی، انسانی و متعالی مسالت دارد.»

کد خبر: 831677

وب گردی

وب گردی