تعیین تکلیف واحدهای برون مرزی دانشگاه آزاد

مدیرکل بین المل دانشگاه آزاد گفت: وضعیت دو واحد آکسفورد و امارات در شورای برون مرزی دانشگاه بررسی شد و نحوه فعالیت این واحدها پس از جمع بندی بررسی ها اعلام می شود.

به گزارش ایسکانیوز، حسین ابراهیمی مدیر کل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کمیته ای تحت عنوان شورای برون مرزی در دانشگاه آزاد تشکیل شده است که در این کمیته روند فعالیت های بین المللی دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: این شورا دارای دو کمیته ارزیابی و بررسی عملکرد واحدهای برون مرزی و فعالیت های آموزشی و دانشجویی است.

مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد تاکید کرد: در این شورا تاکنون وضعیت دو واحد امارات و آکسفورد دانشگاه آزاد بررسی شده است و در هفته جاری نیز وضعیت واحد لبنان دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ابراهیمی گفت: همچنین در هفته آینده نیز وضعیت واحد افغانستان دانشگاه مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: در این بررسی ها نقاط قوت و ضعف واحدهای بین الملل دانشگاه مشخص خواهد شد و پس از جمع بندی ها موضوع توسعه، احیا و یا کاهش فعالیت های واحدها تعیین و به تصویب هیات امنا دانشگاه خواهد رسید.

مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد تاکید کرد: این دانشگاه دارای سه دفتر ایتالیا، روسیه و آلمان است که این دفاتر با همکاری واحدهای دانشگاه اداره می شوند.

ابراهیمی گفت: این سه دفتر فعالیت های آموزشی و پژوهشی مشترک بین المللی را پیگیری می کنند و به عنوان واحد دانشگاه بشمار نمی روند.

وی عنوان کرد: در دانشگاه آزاد ۳ دوره مشترک بین المللی در حوزه تحصیلات تکمیلی تدوین شده است که منتظر دریافت مجوزهای لازم از شورای گسترش وزارت علوم هستیم.

مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد اظهار داشت: برنامه داریم با دانشگاه های کشور مالزی، آلمان و ایتالیا دوره مشترک برگزار کنیم که این دوره ها منجر به مدرک مشترک خواهد شد.

کد خبر: 831698

وب گردی

وب گردی