استاندار هرمزگان: شرق هرمزگان با ایجاد منطقه آزاد جاسک متحول می‌شود

استاندار هرمزگان گفت: در صورت تصویب طرح منطقه آزاد جاسک در مجلس شورای اسلامی و احداث پروژه های بزرگ در این منطقه، شرق هرمزگان متحول خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، جاسم جادری عصر امروز در سخنانی در جمع مردم شهر لیردف در شهرستان جاسک با قدردانی از حضور باشکوه مردم این منطقه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، عنوان کرد: هدف اصلی دولت دولت دوازدهم در چهار سال آینده رفع مشکل بیکاری است.

وی ادامه داد: در این راستا دولت برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام داده تا با جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی رشد اقتصادی کشور به هشت درصد برسد و سالیانه 950 هزار شغل در کشور ایجاد شود.

استاندار هرمزگان به پیگیری‌های صورت گرفته برای طرح ایجاد منطقه آزاد جاسک در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: در صورت تصویب طرح منطقه آزاد جاسک در مجلس شورای اسلامی، 12 طرح بزرگ اقتصادی، صنعتی و نفتی در شرق استان هرمزگان و در شهرستان جاسک احداث می شود.

جادری اظهار داشت: از جمله این پروژه‌ها احداث پالایشگاه، پتروشیمی و شهرک صنعتی است که با بهره‌برداری از آنها شرق هرمزگان متحول شده و مشکل بیکاری در این منطقه رفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که انجام شد، لیردف نیز به شهر ارتقا یافت و شاهد ارائه خدمات بهتری به مردم این منطقه خواهیم بود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: امروز پروژه برق‌رسانی به تعدادی از روستاها در بخش لیردف نیز افتتاح شد و حدود 10 روستای بدون برق باقی مانده در این منطقه نیز در آینده نزدیک از نعمت برق بهره‌مند می شوند.

900

کد خبر: 831721

وب گردی

وب گردی