« نجومی »های بازار خودروی ایران را بشناسید + جدول قیمت

تا همین چند وقت پیش اگر گذرتان از مقابل نمایشگاه های پر زرق و برق پایتخت عبور می کرد، حداقل ده ها خودروی میلیاردی را می توانستید با چشم شکار کنید اما با شرایط کنونی که قلم پای خودروهای بالای 2500 سی سی در کشورمان خرد می شود، کمتر "قلدرهای میلیاردی" از برندهای پورشه و مازراتی را می توان پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ آن زمان گذشت که بنز s500 صفر کیلومتر، سوگلی بازار خودرو بود و نگاه با جذبه اش مشتری و غیر مشتری را خیره می کرد. این خودرو که مدل صفرکیلومتر آن تقریبا دیگر در تیرراس ماشین بازان قرار ندارد، در رده خودروهای میلیاردی جایی برای خود نمی بیند. در کنار این آلمانی با ابهت، باید یادی هم از "ب‌ام‌و" سری 7 کنیم که تا مدت ها به دلیل کمیاب بودنش چشم بازار را کور کرده بود و با قیمتی بیش از 2 میلیارد پرچم دار خودروهای موجود در کشورمان لقب داشت. اما واردات گسترده این خودرو در ماه های اخیر اسم و رسمش را برد، به طوری که حالا با قیمتی زیر یک میلیارد تومان معامله می شود.

بدین ترتیب با آب رفتن لیست « نجومی » های بازار خودروی کشور، اکنون فقط سه خودروی زیر با قیمت های میلیاردی در کشورمان گاز می خورند.

400

کد خبر: 831851

وب گردی

وب گردی