«و کیارستمی ادامه دارد» در جشنواره سینماحقیقت

«و کیارستمی ادامه دارد» عنوان مستندی به کارگردانی احسان ناجی فرم شرکت در یازدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت را پُر کرده است.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، ساخت این مستند 97 دقیقه‌ای یک هفته پس از مرگ کیارستمی آغاز شد و تا اسفندماه 95 ادامه یافت.

در خلاصه موضوع «و کیارستمی ادامه دارد» آمده است: یک گروه فیلمسازی یک هفته پس از درگذشت عباس کیارستمی به لوکیشن فیلم‌های سه‌گانه‌ی زلزله سفر می‌کنند تا ببیند بازیگران فیلم‌ها و اهالی منطقه از درگذشت کیارستمی خبر دارند یا خیر!

احسان ناجی، کارگردان این فیلم درباره آن گفته است: فیلم دارای شمایلی چون فیلم «و زندگی ادامه دارد» یا «زندگی و دیگر هیچ» است، با این تفاوت که سوژه اصلی این بار خود کیارستمی است.

در این مستند بابک احمدپور، احمد احمدپور، حسین رضایی، خدابخش دفاعی و محمدرضا پروانه در مورد مرگ کیارستمی و تاثیرات آن صحبت می‌کنند.

احسان ناجی بازی در فیلم‌های سینمایی «داروگ» ساخته ابولفضل جلیلی و «چهارشنبه» به کارگردانی سروش محمدزاده را در کارنامه دارد.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، این رویداد فرهنگی- هنری با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» از فرمایشات حضرت علی(ع) است، طی روزهای 19 تا 26 آذر ماه برگزار خواهد شد.

500

کد خبر: 831930

وب گردی

وب گردی