ساعی: گزینه پیشنهادی مان برای وزارت علوم، دکتر منادی است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: گزینه پیشنهادی مان برای وزارت علوم به رئیس جمهور، دکتر منادی است و پیگیر به ثمر رسیدن این مطالبه هستیم.

زهرا ساعی نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز درخصوص معرفی دکتر منادی به رئیس جمهوری برای حضور در وزارت علوم گفت: تمام تلاشمان این است که با توجه به مطالبه و ظرفیت های بسیار خوبی که در آذربایجان وجود دارد و نیروهایی که می توانند به کشور خدمت کنند به دنبال این هستیم تا افراد شایسته را به رئیس جمهور معرفی کنیم. با توجه به این موضوع که وزیر علوم هنوز از جانب دکتر روحانی معرفی نشده است در جلسه رای اعتماد و قبل از آن به دفتر ریاست جمهوری دکتر منادی را معرفی کردم.

ساعی به کارنامه کاری دکتر منادی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به سوابق بسیار خوبی که دکتر منادی در مجلس داشت و منشا خدمات بسیار خوبی برای منطقه خودشان در آذربایجان و در سطح ملی بوده است، همچنین با توجه به اینکه خودشان از چهره های دانشگاهی هستند ایشان را معرفی کردیم و پیگیر این موضوع هم هستیم تا ان شاء الله وزیری پرتوان در وزارت علوم داشته باشیم.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به حضور موفق دکتر منادی در معاونت پارلمانی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان اشاره کرد و گفت: با توجه سال ها تدریس و سابقه در دانشگاه های خوب کشور، این موضوع نشان می دهد که ایشان از اهالی دانشگاه هستند. بنابراین زبان دانشجو را می شناسند و به مشکلات دانشگاه ها واقف است؛ این موضوعات جز مؤلفه های مثبت دکتر منادی محسوب می شود و جز افرادی هستند که ما نمایندگان آذربایجان به دکتر روحانی معرفی کردیم و تا به ثمر رسیدن آن پیگیر خواهیم بود.

201

کد خبر: 832010

وب گردی

وب گردی