آخرین تغییر و تحولات در وزارت بهداشت/لاریجانی و ملک زاده در سمت خود ابقا شدند

هفته گذشته شاهد تغییر تحولات برخی معاونان و مسئولان وزارت بهداشت بوده ایم، امروز نیز سمت های جدید برخی مسئولان توسط وزیر بهداشت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز،سه شنبه هفته گذشته بود که برخی از عزل و نصب های وزارت بهداشت توسط سید حسن هاشمی اعلام شد و به دنبال آن علی اکبر حق دوست به عنوان معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت، غلامرضا اصغری به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو ،دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت معرفی شدند. همچنین دکتر رسول دیناروند که در دولت یازدهم رئیس سازمان غذا و دارو بود به عنوان مشاور وزیر بهداشت و دکتر علی اکبر سیاری معاون بهداشت دولت یازدهم به عنوان مشاور دیگر وزیر بهداشت منصوب شدند.

این در حالی است که محمد آقاجانی معاون درمان دولت یازدهم ، در دولت دوازدهم نیز علاوه بر معاونت درمان، به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انتخاب و دکتر طاهره چنگیز نیز به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منصوب شد.

امروز سید حسن هاشمی در 2 حکم دکتر باقر لاریجانی را درسمت خود به عنوان معاون آموزشی و دکتر رضا ملک زاده را درسمت خود به عنوان معاون تحقیقات و فناوری ابقا کرد.

گفتنی است مهندس طاهر موهبتی معاون برنامه ریزی، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس سابق وزارت بهداشت به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران و دکتر ابراهیم گلمکانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس مشغول به خدمت خواهند بود.همچنین دکتر علی حق بین به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خراسان شمالی منصوب شد.

701

کد خبر: 832178

وب گردی

وب گردی