واکنش تشکل‌های دانشجویی استان لرستان  به تخلفات انتخاباتی

تشکل های دانشجویی استان لرستان درباره رسیدگی قوه قضاییه به تخلفات انتخاباتی در استان لرستان بیانیه ای صادر کردند.

تشکل های استان لرستان پیرامون رسیدگی قوه قضاییه به تخلفات انتخاباتی در استان لرستان بیانیه ای صادر کردند. متن بیانیه:

بسم‌الله مالک العادل

جَعَلَ الله ُسُبحانَهُ العَدلَ قِواما لِلأنامِ و تَنزیها مِنَ المَظالِمِ و الآثامِ و تَسنِیَةً لِلإسلامِ.
(خداوند پاک، عدالت را برپادارنده مردمان، مایه دورى از حق‌کشی‌ها و گناهان و وسیله آسانى و گشایش براى اسلام قرار داده است.)) امام علی (ع)

قوه قضاییه، این نهاد انقلابی مایه افتخار جمهوری اسلامی، از بدو تشکیل با پیروی از خط‌مشی اسلام و انقلاب و مستقل از اغماض و ترس در اجرای عدالت کارنامه خوبی را از خود به‌جا گذاشته است.

امروز شاهد این هستیم که عده‌ای از سوی کانون‌های قدرت و ثروت هم چون اوایل انقلاب سعی در زیر سؤال بردن دستگاه قضایی کشور و خدشه‌دار کردن پیکره آن نموده و به جوسازی علیه دستگاه قضا و تخریب چهره انقلابی قضات این دستگاه نموده‌اند تا شاید بتوانند در روند حرکت این قوه تاثیر گذارند و حرکت آن را با اختلال مواجه کنند.

به اعضای محترم دستگاه قضا متذکر می‌شویم که شهید بهشتی، اولین رئیس قوه قضاییه چنان با قاطعیت با مفسدین و متخلفین و معاندین برخورد می‌کرد که در مجامع عمومی هم مورد لعن و نفرین گروهک‌ها و ... قرار می‌گرفت و به این نفرین‌ها افتخار می‌کرد چراکه نشان از اجرای درست عدالت توسط وی داشت.

تشکل های دانشجویی استان لرستان با تأکید بر اجرای قانون توسط قوه محترم قضاییه با شدت بیشتر و عدم ملاحظه صاحبان زر و زور و تزویر در بررسی همه پرونده‌های تخلفات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا حمایت همه‌جانبه خود را مانند همیشه از قوه قضاییه اعلام داشته و در این امر هیچ‌گونه کوتاهی نمی‌کنند و تنها عمل به سخن امام روح‌الله (ره) که می‌فرمایند: ((در اجرای حدود نباید از آن حدودی که حق‌تعالی فرموده است پایین‌تر عمل بشود و نباید زیادتر.)) و هم‌چنین رسیدگی با جدیت تمام به این دست پرونده‌ها با همان روحیه انقلابی و بدون اغماض تا صدور حکم قضایی برای هر متهمی را خواستار می‌باشند؛ بی تردید این روند می تواند در راستای برقراری عدالت گامی بلند و موثر واقع شود.
از خدای متعال توفیق و سربلندی همه خدمت گذاران اسلام و انقلاب اسلامی را مسئلت داریم.

و من الله توفیق

جامعه اسلامی دنشجویان دانشگاه لرستان

انجمن اسلامی پیروان ولایت واحد خرم آباد

انجمن اسلامی مستقل دانشگاه آیت الله بروجردی(ره)

کد خبر: 832262

وب گردی

وب گردی