وجود 313  هزار مشترک فعال در حوزه ایرانسل

مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: ۳۱۳ هزار مشترک فعال در حوزه ایرانسل در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علیرضا قلمبر دزفولی در نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری 1258میلیارد ریالی ایرانسل در استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه ۱۳ شبکه کشوری ایرانسل را دارد، افزود: ایرانسل در ابتدای راه‌اندازی تاکنون یک هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال در این استان سرمایه‌گذاری کرده که ۳۳ میلیارد ریال آن مربوط به سال گذشته است .

او با اشاره به این‌که این شرکت تا پایان امسال ۴۱۶ میلیارد ریال در حوزه تلفن همراه سرمایه‌گذاری می‌کند، بیان کرد: در حوزه اینترنت ۱۴ میلیارد ریال سرمایه‌‍گذاری شده که برای سال ۹۶ هم یک میلیارد دیگر سرمایه‌گذاری می‌شود .

مدیرعامل شرکت ایرانسل خاطرنشان کرد: ۳۱۳ هزار مشترک فعال در حوزه ایرانسل در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۱۲۹ روستا و ۲۳۶ کیلومتر جاده زیرپوشش ایرانسل قرار گرفته است .

دزفولی با بیان این‌که کهگیلویه و بویراحمد در شبکه ایرانسل رتبه ۱۳ کشور را دارد، تصریح کرد: در ۵۹ روستای استان ایرانسل نسل سوم نصب شده و ۱۲۸ مورد دیگر در حال اقدام است که ۱۷ شهر و پنج دهستان زیر پوشش نسل سوم ایرانسل هستند .

او ادامه داد: در ۷۲ روستای استان ایرانسل نسل چهارم نصب و راه‌اندازی شده و ۵۵ مورد دیگر در حال نصب است .

مدیرعامل شرکت ایرانسل اضافه کرد: تمام شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد نسل دوم را دارند ضمن اینکه در پنج شهر ایرانسل نسل سوم نصب شده و در ۱۲ شهر در حال نصب است.

منبع: ایسنا

401

کد خبر: 832276

وب گردی

وب گردی