کارت قرمز تلنگر به موقع گرین برای عزت اللهی

هافبک جوان تیم ملی باید کارت قرمز در دیدار با کره را به فال نیک بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، سعید عزت اللهی قطعا یکی از بهترین بازیکنان ایران در مسیر صعود به جام جهانی محسوب می شود. ستاره جوانی که با حضور در مرکز زمین با نمایش های با صلابت خود در کنار حاج صفی و دیگر بازیکنان مرکز زمین، تیم ملی را به خوبی کنترل کرد تا تیم ملی ایران صعود بی دردسری به جام جهانی داشته باشد.

عزت اللهی اما در هفته های گذشته در تیم باشگاهی خود شرایط خوبی نداشت و حتی یک دقیقه نیز به میدان نرفته بود. ستاره خط میانی تیم ملی در روستوف اوضاع خوبی نداشت و در نهایت مجبور شد پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به تیم آمکار قعر نشین منتقل شود. هافبک جوان تیم ملی با وجود مشکل در روستوف و البته حاشیه های خارج از زمین مسابقه باز هم با اعتماد کی روش به تیم ملی دعوت شد؛ اما مطمئنا سرمربی تیم ملی از اشتباه بچه گانه او برابر کره جنوبی نخواهد گذشت تا حالا کی روش به عنوان حامی اصلی او، با تنبیهات مناسب ستاره آینده دار تیم ملی را به ریل موفقیت بازگرداند.

شاید هواداران تیم ملی در لحظه اخراج عزت اللهی از تصمیم پیتر گرین استرالیایی متعجب و ناراحت شدند اما ریز بینی قاضی استرالیایی تیم ملی در آینده نزدیک به کمک فوتبال ایران و ستاره جوانش خواهد آمد و همین موضوع می تواند درس بزرگی برای عزت اللهی باشد. هافبک جوان فوتبال ایران با تلنگری به موقع حالا بازی برگشت ایران برابر سوریه را از دست داد تا در این فرصت کارلوس کی روش به دیگر گزینه ها برای دیدار با سوریه فکر کند و البته عزت اللهی نیز از اشتباه خود متنبه شود.

601

کد خبر: 832400

وب گردی

وب گردی