گوشت را گران نخریدقیمت هر کیلو گوشت دام زنده ۱۸۵۰۰ تومان است

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تعامل مدیریت شهری با دستگاهها و سازمان‌هایی از جمله سازمان دامپزشکی، فرمانداری، نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: جلسات متعددی در راستای تعامل بیشتر برای ارائه خدمات در عید قربان برگزار و خوشبختانه همکاری‌ها مطلوب بوده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: قیمت درنظر گرفته برای هر کیلو گوشت دام زنده ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

مجتبی یزدانی در حاشیه بازدید از جایگاه عرضه بهداشتی دام در منطقه 2، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به بحث بیماری‌ها اقدامات گسترده ای در راستای افزایش جایگاه‌های عرضه دام در سطح منطقه شده است.

وی افزود: سال گذشته تعداد جایگاه‌ها کمتر بود که امسال 25 جایگاه که شامل 22 جایگاه غیرثابت و 3 جایگاه ثابت در نظر گرفته شده است.

یزدانی اضافه کرد: علاوه بر 25 جایگاه در سطح شهر تهران امروز مراکزی از جمله کمیته امداد، سازمان بهزیستی و خیریه‌ها آمادگی دریافت نذورات قربانی و همچین ذبح دام‌های زنده را دارند.

وی در خصوص قیمت درنظر گرفته شده گوشت دام زنده در جایگاه‌های مدنظر گفت: سقف قیمت برای هر کیلو گوشت دام زنده 18 هزار و پانصد تومان درنظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از شهروندان تهرانی گفت که گوشت مورد نظر خود را تنها از مراکز بهداشت عرضه دام مورد تأیید شهرداری و اداره دامپزشکی خریداری کنند.

یزدانی همچنین از شهروندان تهرانی خواست تا شکایت و نظرات خود را از طریق دو شماره 55050000 و همچنین 66591005 مطرح کنند.

705

کد خبر: 832404

وب گردی

وب گردی