واکنش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل  به کشتار مسلمانان میانمار

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش به قتل و عام مسلمانان کشور میانمار با صدور بیانیه‌ای نوشت: خنجر خیانت حکام کشورهای اسلامی در برابر کشتار مسلمانان میانمار در قلب امت اسلام فرو رفته است

به گزارش ایسکانیوز، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش به قتل و عام مسلمانان کشور میانمار بیانیه ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

همزمان با ایام حج و عید سعید قربان مسلمانان میانمار مجددا توسط نیروهای دولتی و بودائیان افراطی این کشور مورد هجوم وحشیانه قرار گرفته اند. در این میان مطابق معمول نهاد‌های به اصطلاح بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر و دولت‌های دروغگوی غربی با سکوتی معنادار بار دیگر هویت جنایت کار و استاندارد‌های دوگانه خویش را در تاریخ ثبت نمودند خصوصا برخی حاکمان جنایت کار کشور‌های اسلامی که این بار هم خنجر خیانت و سکوتشان در قلب امت اسلامی فرو رفت.

آیا لازم نیست در چنین شرایطی از امت اسلامی به ویژه حج گزاران، صدای رسای محکومیت مشرکان و جنایت کاران و حمایت از مظلومان میانمار شنیده شود؟

لازم است دستگاه دیپلماسی و شخص وزیر محترم امور خارجه آقای دکتر ظریف برای رساندن صدای این مسلمانان مظلوم به جهانیان اقدام کنند. اقدامات دیپلماتیک و رسانه‌ای مسئولان باید فراتر از یک اظهار نظر کوتاه در شبکه‌های اجتماعی باشد. چرا دستگاه دیپلماسی از ظرفیت هایی، چون جنبش عدم تعهد و یا مجموعه‌های متشکل از کشور‌های اسلامی در این راستا استفاده نمی‌کند؟ چرا مسئولان بلندپایه جمهوری اسلامی، روسای قوا و خصوصا شخص رئیس جمهور در قبال این جنایات سکوت کرده اند؟

در این میان از مردم عزیز ایران و فعالان فضای مجازی و رسانه‌های مستقل و انقلابی درخواست می‌کنیم تا صدای مردم میانمار را به همه مردم دنیا برسانند به خصوص در شرایطی که امپراطوری رسانه‌ای غرب هیچ اراده‌ای برای حمایت از مظلومان و انتشار اخبار جنایت‌های میانمار ندارد.

اکنون حمایت از مسلمانان وظیفه روشن ماست که غفلت از آن دنیای اسلام را با لطمات جبران ناپذیری مواجه خواهد ساخت و دشمنان اسلام را در هجمه به مسلمانان گستاخ‌تر خواهد نمود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور اقدامات دولت میانمار را به شدت محکوم نموده و موکدا بر دستگاه دیپلماسی فرض می‌داند اعتراض شدید خود را نسبت به کشتار مردم مسلمان میانمار به دولت این کشور اعلام نماید.

کد خبر: 832724

وب گردی

وب گردی