تغییرات در «خندوانه»/از آمدن «جناب خان» تا کم شدن روزهای پخش در هفته

با پایان ماه قمری ذی‌الحجه و آغاز محرم برنامه خندوانه نیز مانند چند سال گذشته تعطیل خواهد شد تا بر اساس شنیده های ما بعد از ماه صفر با تغییرات جدید فصل پنجم خود را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، با تمام شدن فصل تابستان «خندوانه» هم به پایان کار خود در فصل چهارم نزدیک می شود و یک سوال اساسی باقی می ماند و آن اینکه آیا خندوانه مانند سه دوره گذشته خود بعد از چند ماه تعطیلی دوباره آغاز خواهد شد یا خیر؟

زمزمه ها درباره خداحافظی همیشگی خندوانه از تلویزیون به گفت و گوی سال گذشته رامبد جوان برمی گردد. او گفته بود که «خندوانه تا تابستان سال آینده ادامه خواهد داشت و بعد از آن به اتمام می‌رسد و من می ‍‌‌توانم با فراغ خاطر به کارها و فعالیت‌های دیگرم نیز تمرکز کنم.»

با اینکه جوان، خبر از اتمام کامل خندوانه در فصل چهارم را داده، اما منبعی آگاه به ایسکانیوز گفت که این برنامه ادامه خواهد داشت و در حال حاضر یکی از مشکلات اساسی عوامل تولید «خندوانه» پیدا کردن محل تصویربرداری سری جدید این برنامه است.

ضمن اینکه شنیده شده، عوامل تولید «خندوانه» در پی برنامه ریزی برای بازگشت عروسک جناب خان هستند زیرا در فصل آخر این برنامه به دلیل اختلافات به وجود آمده بین طراح عروسک «جناب خان» و تهیه کننده باعث شد تا این عروسک محبوب جایی در فصل چهارم نداشته باشد.

حضور نداشتن عروسک جناب خان باعث شد تا تعداد زیادی از مخاطبان این برنامه دیگر علاقه ای به تماشای آن نداشته باشند، به همین دلیل برنامه سازان «خندوانه» تصمیم گرفتند تا عروسک های دیگری را جایگزین «جناب خان» کنند اما عروسک های جایگزین نه تنها نتوانستند جای جناب خان را پر کنند بلکه جایی برای خود در این برنامه نیز پیدا نکردند و خیلی زود از خندوانه خداحافظی کردند.

سعید سالارزهی، صاحب امتیاز «جناب خان» ترجیح داد تا جناب خان را از جعبه جادو به کف خیابان بکشاند و جناب خان با همان عینک آفتابی معروفش به تبلیغ مواد شوینده روی اتوبوس های شهری پرداخت! تبلیغی که گفته می‌شود سالارزهی در مقابل رقمی اندک آن را پذیرفته و او با این کار یک عروسک را که وجهه‌ای فرهنگی داشت به سراشیبی سقوط و فراموشی سپرده است.

با این حال و بر اساس شنیده های ایسکانیوز تغییر مهمتری در «خنداونه» رخ خواهد داد و آن هم از تعداد پخش «خندوانه» در طول هفته است. به نظر می رسد در فصل جدید این برنامه به صورت 5 شب در هفته نخواهد بود و احتمالا «خندوانه» دو بار در هفته روی آنتن شبکه نسیم باشد.

500

کد خبر: 832741

وب گردی

وب گردی