آغاز جشنواره داستان تابستان 2 در بوستان قدیمی  خیام

شهردار منطقه 13 از گشایش جشنواره داستان تابستان 2  به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه ولایت در بوستان خیام خبر داد و گفت : این پردیس فرهنگی ، هنری و ورزشی از روز گذشته دهم شهریور ماه افتتاح  و به مدت 10 روز پذیرای شهروندان است.

به گزارش ایسکانیوز نرگس معدنی پور ، شهردار منطقه13 با اشاره به برپایی پردیس فرهنگی ، هنری و ورزشی همزمان با دهه ولایت افزود: بوستان خیام از دهم شهریور ماه به مدت 10 روز میزبان این پردیس بزرگ است که در پنج بخش ، فروشگاهی ، کارگاهی ، تفریحی و برنامه های استیج محور راه اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت 20 غرفه در این پردیس افزود : غرفه های ورزشی ، سلامت ، آموزش شهروندی ، قرآن بخوانید-جایزه بگیرید ، گردشگری ، تفریحی و آموزشی دربخش تفریحی و کارگاهی و همچنین غرفه های فروش سوغات استان های مختلف در بخش فروشگاهی ، نمایش آداب و رسوم و آئین های اقوام مختلف در بخش برنامه های استیج محور فعالیت می کنند.

شهردار منطقه با اشاره به رویکرد برنامه های فرهنگساز با توجه به فلسفه غدیر تصریح کرد : 13 جشن ولایت در مساجد منتخب محلات همراه با سخنرانی به منظور ارائه ی الگوی شادی در اسلام و مراسم عقد اخوت به صورت نمادین برگزار می شود.

وی ادامه داد : ایستگاه های صلواتی در معابر ، میادین پر تردد سطح منطقه با همکاری هیئات مذهبی در خیابان های کلینی ، بصیر ، 27 متری اشراقی ، 21 متری دهقان ، پنجم نیروی هوایی و داخل بوستان پیروزی میزبان شهروندان در این ایام است.

700

کد خبر: 832917

وب گردی

وب گردی