وقوع 3 تصادف طی 10 ساعت گذشته/ 42 نفر دچار حادثه شدند

سخنگوی سازمان امداد و نجات از وقوع 3 تصادف طی 10 ساعت گذشته در جاده های کشور خبر داد.

سید مصطفی مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز از برخورد 3 خودرو با یکدیگر در استان البرز خبر داد و گفت: در ساعت 02:00 امروز 3 خودرو پراید، تندر 90 و پژو ۲۰۶ در محور کرج - چالوس کیلومتر ۷۳ تونل کندوان با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد:در این حادثه 7 نفر دچار حادثه شده و 3 نفر آسیب دیدند که توسط ماموران سازمان امداد و نجات به مراکز درمانی انتقال داده شدند.خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت.

سخنگوی سازمان امداد و نجات از برخورد تریلی با 2 کامیون و وانت نیسان در خوزستان خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت 20:30 روز گذشته در شهر اندیمشک، محدوده حسینیه، محور اندیمشک - پل زال به وقوع پیوست.

وی اضافه کرد: در این تصادف زنجیره ای 6 نفر دچار حادثه شده و 6 نفر نیز آسیب دیدند،همچنین 3 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.خوشبختانه این حادثه نیز فوتی برجای گذاشت.

مرتضوی در ادامه از واژگونی مینی بوس در استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت 06:57 صبح امروز در شیروان، کیلومتر ۳۰ محور بجنورد به شیروان ، نرسیده به روستای سبساب به وقوع پیوست.

وی بیان کرد: در اثر واژگونی مینی بوس 30 نفر از سرنشینان آن دچار حادثه شده و 3 نفر مصدوم شدند.خوشبختانه این حادثه نیز فوتی نداشت.

وی در پایان تاکید کرد: تمامی مواردی که ذکر شد از جمله تصادف های ثبت شده است که طی 10 ساعت گذشته به وقوع پیوسته است.

701

کد خبر: 832953

وب گردی

وب گردی