کشته شدن دو جوان در غار یخی چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: شکسته شدن و ریزش قسمتی از برف غار یخی چما در شهرستان کوهرنگ از توابع چهار محال و بختیاری دو کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز، سید احمد مرتضوی‌فرد مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از شکسته شدن و ریزش قسمتی از برف غار یخی چما در شهرستان کوهرنگ از توابع چهار محال و بختیاری خبر داد و گفت: در اثر شکسته شدن و ریزش قسمتی از برف غار یخی چما دو جوان ۳۲ و ۲۷ ساله کشته و یک مرد ۵۸ ساله مصدوم شد.

مرتضوی‌فرد افزود: جان باختگان و مصدوم این حادثه، اعضای یک خانواده شامل پدر با نام محمد موذن زاده و دو پسر به نام علی و احمد از گردشگران استان فارس بودند که فرد مصدوم (پدر خانواده) به بیمارستان امام سجاد (ع) چلگرد منتقل شد.

وی اضافه کرد: با اعلام اورژانس به کشیک امداد استان مبنی بر ریزش برف و یخ در غار یخی چما بلافاصله اکیپ‌های امدادی به منطقه اعزام شدند و اقدام به نجات فرد مصدوم و همچنین بیرون کشیدن اجساد از داخل آب شدند.

مرتضوی در پایان گفت: حضور گردشگران در این منطقه بدون افراد آشنا به منطقه می‌تواند خطرات زیادی را از این قبیل به همراه داشته باشد که باید به این نکته توجه لازم صورت گیرد.

901

کد خبر: 832954

وب گردی

وب گردی