آغاز مراسم تشییع دانش آموزان جان باخته هرمزگانی در میناب، رودان و هرمز

مراسم تشییع و تدفین دانش آموزان جان باخته هرمزگانی در میناب، رودان و هرمز دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، دانش آموز زهرا زرنگاری، عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی در جزیره هرمز بود که مراسم تشییع و تدفین پیکر این نخبه هرمزگانی از ساعت ۸ صبح از جلوی درمانگاه هرمز به سمت گلزار شهدای هرمز آغاز شد.

همچنین مهرنوش ناصری و شیوا مبینی از مدرسه زینبیه و مدرسه هاجر میناب بودند که در این حادثه جان خود را از دست داده و از ساعت 8 صبح مراسم تشییع و تدفین آن ها ازمیدان شهدا مسجد امام خمینی(ره) به سمت بهشت زهرای این شهر آغاز شد.

مطهره دلاوری، مینا جمشیدی و فاطمه صادقی نسب سه دانش آموز رودانی بودند که با حضور مردم پیکرهای این دانش آموزان جان باخته از ساعت 8 صبح ز محل فرمانداری تا مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودان تشییع و تدفین در روستای برنطین برگزار می شود.

گفتنی است ، جمعه 10 شهریور ماه خبرها حاکی از واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی در حوالی جاده فتح آباد داراب بود.

مسافران اتوبوس دانش آموزان 14 ساله ای بودند که در مقطع راهنمایی و دبیرستان رودان و میناب مشغول تحصیل بودند و برای شرکت در مسابقات نخبگان و فرزانگان عازم شیراز بودند.

برخی دلیل واژگونی اتوبوس را خواب آلودگی راننده و برخی استفاده راننده از مواد مخدر دانستند.

پس از اعلام این حادثه تعداد ۱۰ دستگاه خودروی امدادی اورژانس، سه دستگاه از هلال احمر و ۲ دستگاه آتش نشانی به منطقه اعزام شدند.

در این حادثه ۳۴ تن از دانش آموزان مصدوم و ۵ تن از آن ها بوسیله بالگرد به بیمارستان های نمازی و شهید رجایی شیراز اعزام شدند.

900

کد خبر: 833000

وب گردی

وب گردی