پیام تشکر مدیرعامل نساجی از عوامل برگزاری دربی مازندران

مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر در پیامی از عوامل برگزاری دربی مازندران تشکر کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در دیدار مقابل خونه‌به‌خونه بابل در پیامی از زحمات هواداران و تمام همکاران و عوامل اجرایی در امر برگزاری بازی با خونه به خونه بابل تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام مدیرعامل نساجی مازندران به شرح زیر است؛

خدا را شاکریم که بار دیگر با همت و تلاش بی دریغ مهدی پاشازاده، کادرفنی و بازیکنان توانستیم موفق شده و بازی بزرگ هفته چهارم برابر خونه‌به‌خونه بابل را با برد پشت سر بگذاریم.

بی شک برگزاری منظم، دقیق و بدون مشکل این میعادگاه بزرگ فوتبالی کاری بسیار حساس و خطیر بود که با توجه به اتفاقات اخیر حساس تر نیز جلوه می‌نمود. با این وجود دربی حساس استان مازندران با همکاری خالصانه و دلسوزی هواداران با فرهنگ نساجی مازندران، فرماندار محترم قائم شهر و اعضای پرتلاش شورای تامین، مسئولین امنیتی و انتظامی، سرهنگ مرادی، سرهنگ نجفی و نیروی محترم انتظامی، اکبرزاده مسئول امنیت شهر، خلرودی و دلاوری از هیئت فوتبال استان، رضوی رئیس تربیت بدنی قائم شهر، درویشی رئیس هیئت فوتبال قائم شهر و سایر عوامل بدون کوچکترین مشکلی به پایان رسید که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

در پایان از درگاه خداوند منان سلامتی و تندرستی همه این عزیزان و سربلندی نساجی مازندران را خواستارم.

پیام تشکر مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر در حالی منتشر شده که روز گذشته و پس از اتمام دیدار تیم‌های نساجی و خونه‌به‌خونه درگیری‌های شدیدی بین هواداران دو تیم رخ داده و منجر به زخمی شدن تعدادی از هواداران دو تیم شده است.

602

کد خبر: 833051

وب گردی

وب گردی