سردار نقدی : سفارت انگلیس محور فتنه 88 بود

معاون فرهنگی سپاه گفت: ما در فتنه ۸۸ شاهد بودیم که محور اصلی فتنه، سفارت انگلستان بود که این موضوع در اعترافات فتنه‌گران هم مشخص شد.

به گزارش ایسکانیوز سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه در همایش باشگاه خبرنگاران بسیج طی سخنانی طی سخنانی اظهار داشت: برائت از مشرکان آئین ماست و ما هیچگاه مرگ بر ظالم را کنار نخواهیم گذاشت.

وی افزود: ریشه بخش اعظمی از خیانت‌هایی که به بشریت شده، انگلستان است و آنها پس از اینکه دریافتند سلاح و زور دیگر کارایی ندارد دست به ایجاد نهادها، دین‌های دروغین و احزاب دست نشانده برای ایجاد فتنه در بین ملت‌ها زده‌اند و ما در فتنه 88 شاهد بودیم که محور اصلی فتنه، سفارت انگلستان بود که این موضوع در اعترافات فتنه‌گران هم مشخص شد.

معاون فرهنگی سپاه خاطرنشان کرد: خباثت‌های انگلیسی‌ها فراموش ناشدنی است و تا زمانی که راس استکبار از بین نرود و همچنین تا زمانی که غده سرطانی که آنها در منطقه به وجود آوردند، نابود نشود این دردها ادامه دارد.

سردار نقدی افزود:‌ مبارزه با استعمار انگلیس یعنی مبارزه با تمام اقداماتی که آنها تاکنون انجام داده‌اند و باید امروز بدانیم اگر تروریست‌های تکفیری در حال جنایت هستند، پایه‌گذار آنها انگلیس و رژیم صهیونیستی بوده‌اند.

کد خبر: 833107

وب گردی

وب گردی