افتتاح »خانه امید« ملایر در 25 شهریور ماه/احتمال حضور رئیس جمهور در مراسم

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان گفت: در مراسم افتتاحیه خانه امید ملایر رئیس جمهوری یا معاون اول وی حضور خواهند داشت که به صورت ویدئو کنفرانس این افتتاحیه برگزار می شود.

غلامرضا سیفی مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان از افتتاح خانه امید ملایر در 25 شهریور خبر داد و در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز بیان کرد: سال های سال است که خانه امید در حال فعالیت است و مشغول خدمت رسانی به بازنشستگان است.

وی ادامه داد: در استان همدان متاسفانه به دلایلی افتتاح خانه امید با تاخیر صورت گرفته؛ اما در حال حاضر شاهد افتتاحیه اولین خانه امید در شهر ملایر خواهیم بود.

سیفی به توصیف خانه امید ملایر پرداخت و گفت: خانه امید ملایر یک مجتمع فرهنگی جمع و جوری است که می توانیم خدماتی به بازنشستگانمان ارائه دهیم . این ساختمان حدود 530 متر در ملایر است که شامل سالن آمفی تئاتر، اتاق مدیریت، چهار کلاس آموزشی، بوفه اتاق کامپیوترو کتابخانه است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان با اشاره به این که در کل کشور 38 خانه امید احداث شده است، افزود: همزمان با افتتاح خانه امید ملایر در تاریخ 25 شهریور ماه جاری 8 خانه امید دیگر در استان های دیگر افتتاح می شوند.

وی با اشاره به این که 25 شهریور ماه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان نامیده شده است، گفت: در مراسم افتتاحیه ریاست محترم جمهور یا معاون اول وی حضور خواهند داشت که به صورت ویدئو کنفرانس این افتتاحیه برگزار می شود.

سیفی در مورد تاریخچه ساخت خانه های امید در استان ها ادامه داد: در سفرهای استانی دولت نهم در سال 86 خانه های امید مصوب شدند که در ابتدا قرار بود در مراکز استانها مستقر شوند و در پارک های عمومی که فضای مناسبی در مرکز شهر دارند صورت گیرد.

وی ادامه داد: زمین های این خانه را شورای شهر و شهرداری در اختیار صندوق بازنشستگی قرار داد و با هزینه صندوق خانه های امید ساخته شدند و همچنان ساخت این خانه ها ادامه دارد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان اظهار داشت: در استان همدان و استان های دیگر از اول شهریور ماه مراسمات مختلفی برای بازنشستگان داشتیم من جمله مراسم پیاده روی که در شهرهای مختلف استان ها برگزار شد، همچنین در این روز به برگزاری نمایشگاه آثار فاخر بازنشستگان نیز پرداخته شده است.

901/900

کد خبر: 833132

وب گردی

وب گردی