تظاهرات مردم خشمگین  هیوستون همزمان با بازدید ترامپ  از مناطق اسیب دیده

شماری از ساکنان مناطق طوفان زده برای نشان دادن نارضایتی خود به مقامات محلی تجمع کرده اند. محله آن ها که در حوالی یک سد بنا شده بود هنوز زیر آب است و ممکن است برخی خانه ها به طور کامل غیر قابل سکونت گردد.

به گزارش ایسکانیوز همزمان با ملاقات ترامپ رئیس جمهور آمریکا و همسرش، شهر هیوستون شاهد نقطه عطفی بود.
ترامپ در این سفر به بررسی ابعاد این فاجعه پرداخت، زیرا هفتمین شهر پرجمعیت جهان در جریان طوفان هاروی در جمعه گذشته خسارات زیادی دید.

ترامپ و همسرش در دومین بازدید از ایالت تگزاس به توزیع غذا بین کودکان و کمک به سیل زدگان پرداختند. ترامپ در دیدار خبرنگاران گفت:" من فکر میکنم مردم قدردان آنچه که انجام شده است هستند، کارها به خوبی انجام شده و عشق زیادی بین افراد جاری است."

این بازدید فرصتی برای نشان دادن میزان همدلی ترامپ با حادثه دیدگان بود زیرا به علت عدم توجه به حادثه دیدگان تگزاس از وی انتقادهایی شده بود. اوضاع شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا ساکنان شهر را خشمگین کرده است. با پایین آمدن آب در برخی مناطق طوفان زده در هیوستون برخی ساکنان به خانه های خود بازگشته اند. شماری از ساکنان مناطق طوفان زده برای نشان دادن نارضایتی خود به مقامات محلی تجمع کرده اند. محله آنها که در حوالی یک سد بنا شده بود هنوز زیر آب است.
زنی می گوید آنچه مرا عصبی می کند ، این است خانه ما به محل زندگی مارها و تمساح ها تبدیل شده است و مشخص نیست چه زمانی بتوانیم بار دیگر خانه خود را ببینیم.
ارتفاع آب در برخی مناطق شهر هنوز یک متر و سی سانتیمتر است. ممکن است برخی خانه ها به طور کامل غیر قابل سکونت شوند.

طوفان گذشته باعث شد که یک میلیون نفر از مردم آمریکا مجبور به ترک خانه های خود شوند. برخی مناطق تگزاس شاهد میزان بارش 127 سانتی متر بودند که این باران و طوفان منجر به مرگ حداقل 47 نفر شد. شهر هیوستون دستور تخلیه اجباری حدود 4،600 محل اقامت در بخش غربی خود را صادر نمود با این وجود چند صد نفر هنوز خانه هایشان را ترک نکرده اند.

شهردار شهر هیوستن"سیلوستر ترنر" به مردم گفت : امنیت جانی را بالاتر از اموال شخصی خود قرار دهید.

دولت ترامپ در روز جمعه از کنگره خواست تا برای کمک به بازسازی و کمک های اولیه به افراد میزان 7.85 میلیارد دلار اختصاص دهد. گرگ آبوت، فرماندار تگزاس گفته است که ایالت او ممکن است بیش از 125 میلیارد دلار نیاز داشته باشد.

اوضاع شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا ساکنان شهر را خشمگین کرده است. با پایین آمدن آب در برخی مناطق طوفان زده در هیوستون برخی ساکنان به خانه های خود بازگشته اند.

کد خبر: 833134

وب گردی

وب گردی