سفارت میانمار در  اندونزی  طعمه آتش شد

پلیس جاکارتا گزارش داد کوکتل مولوتوفی که در روز یکشنبه به سفارت میانمار در جاکارتا  پایتخت  اندونزی پرتاب شد، آتش سوزی مختصری را همراه داشته است . خشونت ها علیه مردم مسلمان میانمار خشم مردم  جنوب شرقی آسیا  را  در برداشته است .

به گزارش ایسکانیوز پلیس جاکارتا اعلام کرد: کوکتل مولوتوفی که در روز یکشنبه به سفارت میانمار در جاکارتا پایتخت اندونزی پرتاب شد آتش سوزی مختصری را همراه داشته است طی این اتفاق افسر پلیسی که در طبقه دوم خیابان پشت سفارت نگهبانی میداد ، آتش گرفت. پلیس تجمع مقابل سفارت را ممنوع کرده است.

در بیانیه پلیس آمده بعد از خاموش شدن آتش یک بطری با فتیله ای در داخل آن یافت شده و در ادامه بیان شده که فرد مظنونی با ماشین از منطقه متواری شده است.

سخنگوی پلیس ، Argo Yuwono اعلام کرد: پلیس جاکارتا در حال بررسی انگیزه این حادثه است. گروهی از فعالان کمیته جایزه نوبل روز شنبه اعتراض خود را مبنی بر پس گرفتن جایزه نوبل از رهبر میانمار" آنگ سان سوچی "جلوی سفارت این کشور برگزار کردند.

این اعتراضات روز یکشنبه در مرکز شهر جاکارتا ادامه یافت و ده ها تن از افراد تحت گروه های اسلامی و گروه های فعال، دست به اعتراض زدند.

کد خبر: 833189

وب گردی

وب گردی