۴۰ دستگاه وانت نیسان به‌منظور توانمندسازی مدد جویان کمیته امداد قم خریداری شد

استاندار قم گفت: امسال کمیته امداد ۴۰ دستگاه وانت نیسان را به‌منظور توانمندسازی خریداری و برنامه‌ریزی کرده‌ که ۲۰ عدد از این تعداد امروز به مددجویان تحویل داده شد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمهدی صادقی صبح امروز در بازدید از فعالیت‌های فرهنگی تربیتی کمیته امداد در جمع خبرنگاران در مجتمع ولایت با اشاره به توانمندسازی مددجویان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های خوب و مفیدی که کمیته امداد از سال گذشته به‌صورت جدی آغاز کرده توانمندسازی مددجویان است، برای اینکه مددجویان به مددکار تبدیل شوند که هم بتوانند خودشان را اداره کنند و هم اینکه کمیته امداد بتواند رسالت خود را به‌خوبی اجرا کند.

وی افزود: امروز هم شاهد یکی از برنامه‌های ادامه این سیاست بودیم که خوشبختانه هم در اوقات فراغت و هم در حوزه‌های مختلف دیگر برنامه‌های خوب و متنوعی وجود داشت.

استاندار قم عنوان کرد: در بحث توانمندسازی هم جوانان به‌ویژه آن‌هایی که زمینه و ظرفیت شغل را دارند با کمک کارآفرینان و همچنین برنامه‌ریزی که کمیته امداد انجام داده است، ماشین‌هایی را خریداری می‌کنند و در اختیار مددجویان قرار می‌دهند.

وی ابراز کرد: امسال کمیته امداد 40 دستگاه وانت نیسان را به‌منظور توانمندسازی خریداری و برنامه‌ریزی کرده‌ است که 20 دستگاه از این تعداد امروز به مدد جویان تحویل داده شد، همچنین امیدواریم هرچه زودتر مدد جویان ما به مددکاران اجتماعی تبدیل شوند.

902/900

کد خبر: 833514

وب گردی

وب گردی