دستگیری عاملان جنایت شهرستان خاش در استان یزد

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری عاملان نزاع خونین تیر ماه سال ۹۵ در شهرستان خاش، که منجر به فوت ۳ نفر و مجروحیت ۳ فرد دیگر شده بود، در استان یزد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد قنبری با اعلام این خبر، گفت: در پی درگیری مسلحانه در تاریخ ۱۹ تیر ماه سال ۹۵ در شهرستان خاش، افرادی مسلح اقدام به تیراندازی به سمت تعدادی از شهروندان کرده و سپس از محل متواری شدند که طی این تیراندازی ۳ نفر فوت و ۳ فرد دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و پس از تحقیقات گسترده در این خصوص، موفق به شناسایی عاملان این جنایت هولناک که در استان یزد مخفی شده بودند، شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس پس از شناسایی دقیق محل اختفاء متهمان در شهرستان یزد پس از اخذ نیابت قضائی به یزد عزیمت و با همکاری ماموران پلیس آگاهی این استان، در یک عملیات برنامه ریزی شده و غافلگیرانه ۷ متهم این پرونده را در منزلی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کردتد و انگیزه خود را از این جنایت اختلافات مالی عنوان داشتند.

گفتنی است متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

902/900

کد خبر: 833529

وب گردی

وب گردی