آزموده را آزمودن خطاست/ گزینه نظامی علیه ما معنایی ندارد

فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گفت: امروز دشمن می‌داند آزموده را آزمودن خطاست و گزینه نظامی علیه ما معنایی ندارد به همین جهت با تاکتیک نوگرایی به دنبال تجزیه شعارهای اصیل اسلامی و انقلابی است.

به گزارش ایسکانیوز، حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در جلسه مجمع فرماندهان بسیج کارکنان آموزش عالی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را انقلاب جهانی می دانستند، گفت: این انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر ( عج ) است و مختص جغرافیای سیاسی ایران نیست.

نصیرزاده در این نشست درباره شکل‌گیری انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌ها بود و با شعارهای انبیایی، عدالت و آزادی به وقوع پیوست و آن روز که امام(ره) با رهبری مردم انقلاب را به پیروزی رساند هدفش تحقق عدالت و آزادی در جهان بود و مستضعفین جهان می‌توانند با تأکید بر الگوی انقلاب اسلامی در برابر استکبار ایستادگی کنند که امروزه این در سوریه و عراق و یمن کاملاً مشهود است.

وی درباره پایبندی رزمندگان به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب گفت: رزمندگان ما با اعتقاد به این آرمان‌های اسلامی و انقلابی بود که همه وجود خودشان و جان ذی قیمتشان را فدای حفظ انقلاب کردند و با جرأت می‌گویم که هیچ یک از رزمندگان ما به گواه تاریخ برای پاسداشت شعار ملی گرایی و حس ناسیونالیستی به جبهه ها نیامده بودند، بلکه برای پایبندی به ولایت فقیه و عمل به فرمان رهبرشان و آرمان‌های انقلاب اسلامی آنطور عاشقانه و عارفانه به خط زدند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی افزود: فرماندهان عزیز امروز می‌توانید به عنوان خواص جامعه در تحق اهداف بلند انقلاب اسلامی موثر باشید. همانطور که از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز خواص نقش تعیین کننده ای داشتند و در کوران حوادث این نقش در جهت دهی به افکار عمومی به خوبی برجسته شد و هر جا که خواص اهل حق، سکوت کردند لطمات جبران ناپذیری به انقلاب اسلامی وارد آمد.

وی درباره تاکتیک جدید دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن می‌داند آزموده را آزمودن خطاست و گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی معنایی ندارد به همین جهت با تاکتیک نوگرایی به دنبال تجزیه شعارهای اصیل اسلامی و انقلابی است تا نظام را از درون تهی کند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تصریح کرد: وظیفه اساسی امروز فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اجرای کامل برنامه‌های ابلاغی مرکز بسیج و قرارگاه تاکتیکی مقابله با جنگ نرم در سطح دانشگاه ها و سازمان محل خدمتتان است تا با انجام آموزش های لازم و برگزاری نشست های تخصصی با محوریت گروه های صالحین و ایجاد هوشیاری در بدنه آموزش عالی بتوانیم مقابله علمی و عملی با راهبرد نفوذ دشمن و تهاجم نرم آن داشته باشیم.

نصیرزاده ادامه داد: امروز به برکت تشکیل بسیج جهانی مستضعفین که یادگار امام راحل است در کشورهای منطقه و فرامنطقه ای نسیم خوش عدالت و آزادی وزیدن گرفته است، پس نگران ریزش های انقلاب اسلامی نباشید چرا که امروزه در دوره ای قرار داریم که شاهد رویش های نسل چهارم انقلاب هستیم و در عصر طلایی شهید حججی ها قرار گرفتیم.

وی افزود: به خاطر دارم تقریباً داعش به سوریه مسلط شده بود و تنها فتح مرکز حکومت باقی مانده بود که سرلشگر شهید همدانی با روحیه بسیجی به بشار اسد پیشنهاد تشکیل بسیج مردمی را داد و عنوان نمود تنها راه مقابله با داعش همین است شاید ابتدا دولت سوریه ترس داشت ولی با فرماندهی بی بدیل شهید همدانی داعش به عقب رانده شده و امروز به برکت آن رشادت ها و شجاعت ها در آستانه نابودی قرار دارد.

نصیرزاده درباره درس بزرگ شهید همدانی گفت: او به ما آموخت با روحیه بسیجی همه چیز امکان پذیر است و این درس بزرگ بایستی سرلوحه امور ما در آموزش عالی باشد تا تحت هیچ شرایطی از مسیر ولایت خارج نشویم.

وی در خصوص برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: یک سری از برنامه ها مطابق سال های گذشته اما پر محتوا تر بایستی در سطح دانشگا ها با شعار من انقلابی ام اجرایی شود مانند نمایشگاه یاد یاران، برگزاری یادواره شهدا، تقدیر از ایثارگران و فضاسازی کامل محیطی، تا حال و هوای ایام را به هر بیننده ای انتقال دهد و یک سری از برنامه ها نیز به صورت سراسری با محوریت مرکز برگزار خواهد شد مانند برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی یاد یاران با حضور همه دانشگاه ها، گردهمایی گردانی در اولین روز هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم تحقیقات و یک نمایشگاه در پارک لاله تهران.

لازم به ذکر است در پایان از فرهاد رهبر و سردار سرتیپ بسیجی دکتر کارگر بابت حمایت‌ها و پشتیبانی هایی که از شجره طیبه بسیج کارکنان داشته اند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر: 833543

وب گردی

وب گردی