علیرضابیگی: گزارش دیوان محاسبات در مورد نجومی بگیران  صرفا سرهم بندی کردن موضوع بود

نماینده مجلس با اشاره به گزارش دیوان محاسبات در مورد نجومی بگیران گفت: : در مجلس با یک بلاتکلیفی و فقدان پاسخ گویی مناسب مواجه شدیم.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در مورد گزارشی که دیوان محاسبات از نجومی بگیران داده است گفت: در مجلس با یک بلاتکلیفی و فقدان پاسخ گویی مناسب مواجه شدیم. عملا جز سوالات ما است که دیوان محاسبات بگوید نتیجه رسیدگی به حقوق های نجومی چه شد و به کجا رسید.

وی با اشاره به خبرهایی که در چند روز اخیر در مورد نجومی بگیران منتشر شده و همچنین احضار بیست نفر از آن ها از سوی قوه قضاییه اظهار داشت: برای نمایندگان مجلس هنوز سوال است که سرانجام حقوق های نجومی چه شد و آیا همین تعدادی که قوه قضاییه اعلام کرده و برای 20 نفر احضاریه صادر شده است فقط همین مقدار بوده است.

علیرضا بیگی ادامه داد: قطعا این کار ها پاسخگوی سوالات نمایندگان که بدانند سر منشا این پرداخت ها از کجا بوده است نخواهد بود و دقیقا باید اعلام شود که چه کسانی حقوق های نجومی دریافت کرده اند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتظارات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پس دادن حقوق های نجومی و این که این افراد دیگر دارای مسئولیت های دولتی نباشند گفت: هم دولت باید اعلام کند که افراد نجومی بگیر چه کسانی و چه کاره بوده اند و هم قوه قضاییه این موضوع را مشخص بکند.

وی با اشاره به گزارش دیوان محاسبات در مورد نجومی بگیران گفت: آنچه اتفاق افتاد در واقع سرهم بندی کردن موضوع بود ،با رقمی که دیوان محاسبات تعیین کرد سعی شدتعداد نجومی بگیران و دامنه نجومی بگیران را کاهش بدهد و در مرحله بعد قطعا تلاش بر این شده که آن را موضوع بی اهمیتی جلوه دهند و از آن عبور کنند.

303

کد خبر: 833581

وب گردی

وب گردی