دوری منصوریان از کادرپزشکی/مصدومیت هایی که دلیل دارد!

استقلال در این فصل به مانند فصل گذشته باز هم با مصدومیتهای بسیاری مواجه شده که تمام آنها با دلیل اتفاق افتاده است.

به گزارش ایسکانیوز،استقلال فصل گذشته امید ابراهیمی را به دلیل مصدومیت از دست داد و دیروز نیز اعلام شد این هافبک کهنه‌کار بازهم دچار درد است و باید بیشتر استراحت کند.
همچنین علاوه بر ابراهیمی، بازیکنان دیگری از قبیل پژمان منتظری، جابر انصاری، مهدی قائدی، مجتبی جباری و میلاد زکی‌پور کمابیش دچار مصدومیت شدند که روی تاکتیک‌های علیرضا منصوریان تأثیرگذار بوده است.

پادوانی و جباری نیز در دوران بدنسازی با مصدومیت روبرو شدند و پس از گذشت مدتها مدافع استقلال به تمرینات بازگشته است.

این در حالی است که باقری و اسماعیلی نیز به تازگی بازگشتند تا برای همراهی تیم آماده شوند و تمام این اتفاقات در استقلال با دلیل رخ داده است زیرا هیچ تیمی مانند استقلال مصدوم در اختیار ندارد.

عنوان شده که مربیان استقلال از پزشکان تیم دوری می کنند و به جای تعامل بسیار با نوروزی حتی در تمرینات و جلسات نیز از آنها استفاده نمی کنند این در حالی است که حضور کادر پزشکی برای رسیدگی به اوضاع بازیکنان الزامی است و دستورات آنها در خصوص نوع تمرین کردن و تغذیه بازیکنان بسیار در این امر مهم است.

اما این اتفاق در استقلال رخ نمی دهد و منصوریان همچنان با نوروزی مشکل دارد و به جای همراهی وی از حضور کادر پزشکی در جلسات و تمرینات استقبالی نمی کند، در حال حاضر بازیکنان مصدوم زیادی در اختیار دارد که این وضع بیشتر از همه به کادر فنی و سرمربی ضربه می زند.

کد خبر: 833703

وب گردی

وب گردی