غدیرشناسی  پایه اعتقاد به ولایت است

معاونت فرهنگی دادگستری استان مرکزی گفت: آغاز فراخوان تشکیل هسته های جهادی از دیگر اقدامات انجام شده است در این طرح افرادی که علاقه مند به فعالیت و همکاری زمینه های فرهنگی در این گروه هستند ثبت نام کرده فعالیت های خود را در زمینه های هیئت های مذهبی، یاوران نماز، ناصحین، پیام آوران عفاف و حجاب، ورزشی با این معاونت مشارکت می کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، از سوی معاونت فرهنگی دادگستری استان مرکزی برنامه‌های دهه ولایت که از عید قربان تا عید غدیر به این نام نامگذاری شده است اعلام شد.

مهدی آقاباقری، معاون فرهنگی دادگستری کل استان مرکزی، در رابطه با اعلام برنامه های دهه ولایت در این مجموعه گفت: تجلیل از 63 نفر از سادات از جمله برنامه های شاخص این دهه است که در قالب ویژه برنامه عید سعید غدیر خم با سخنرانی حجت الاسلام عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: مجموعه نمایشگاهی غدیر شناسی از دیگر برنامه های اجرایی است، جهت انجام این طرح 15 سری 12تایی پوستر با عناوین مختلف غدیر تهیه و در تمام حوزه های قضایی استان توزیع و در معرض دید کارکنان و مراجعه کنندگان قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی راه زندگی با محوریت کتاب«مفاتیح الحیات» اثر آیت الله جوادی آملی از دیگر برنامه های بخش فرهنگی است. اجرای این مسابقه در 4دوره مقدماتی و یک دوره تکمیلی انجام می شود.
آقاباقری افزود: مسابقه کتابخوانی راه زندگی با محوریت کتاب مفاتیح الحیات ماهی یکبار به صورت غیر حضوری در قالب سؤالات تستی تشریحی برگزار می شود. مرحله نهایی نیز بهمن ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

705

کد خبر: 833792

وب گردی

وب گردی