شهرداری تهران  امسال با مشکل مالی مواجه است

شهردار تهران گفت: در طول 8 روز گذشته از مسئولیتم که از روز دوشنبه هفته گذشته آغاز شده تلاش کردم با برنامه‌های قبلی و جدید شهرداری تهران آشنایی پیدا کنم. با مدیران و کارشناسان شهرداری در حدی که میسر بود جلساتی داشتم. همچنین چندین جلسه با شهرداران مناطق ، معاونین و مدیران شهرداری تهران برگزار کردم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا،شهردار تهران گفت: سال جاری به دلیل عدم تحقق بخشی از بودجه پیش بینی شده، سال سختی برای شهرداری تهران پیش بینی می‌شودوباید تلاش کنیم که به لحاظ مالی با مشکل مواجه نشویم و بیشترین پیش‌بینی‌های بودجه برای سال جاری محقق شود.

محمدعلی نجفی در پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش پیش از ادای سوگند خود گفت: در نخستین روز شهریورماه که اعضای شورای شهر رأی خود را برای مسئولیت شهرداری تهران به بنده دادند، در درگاه خداوند سوگند یاد کردم و در برابر وجدان خود متعهد شدم تا در طول مسئولیتم در شهرداری تهران تمام وقت و توانایی خود را وقف منافع نظام جمهوری اسلامی ایران، شهر تهران و شهروندان تهرانی قرار دهم.

وی افزود: این تعهد وجدانی و سوگندی که در پیشگاه خداوند خورده‌ام امید وارم تا انتها پایبند آن باشم لذا امروز دومین بار است که سوگند می‌خورم.

وی با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید گفت: در آستانه مهر باید به استقبال مهرماه برویم لذا از جهت فضای عمومی و تبلیغاتی و مسائل مرتبط با حمل و نقل وترافیک که از ابتدای مهرماه حجم ترافیک سنگین می‌شود باید تصمیمات مناسب اتخاذ شود. در همین راستا فردا برای جمع بندی با وزیر آموزش و پرورش جلسه‌ای خواهیم داشت.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبتهای خود به شرایط سخت مالی در بودجه سال جاری شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: بخشی از برنامه‌هایی که در بودجه امسال پیش بینی شده است محقق نخواهد شد لذا باید تلاش کنیم با مشکل مواجه نشویم. اما به هر ترتیب از نظر مالی امسال سال سختی برای شهرداری تهران است.

705

کد خبر: 833820

وب گردی

وب گردی