ساخت وساز برج در پاسداران بر خلاف حکم دیوان عدالت اداری انجام گرفته است

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: براساس اطلاعاتی که به کمیسیون شهرسازی و معماری شورا رسیده است زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در محدوده منطقه 4 خیابان پاسداران بوستان پنجم تخلف گسترده ای را انجام داده است. این در حالی است که سرمایه گذار این زمین یکی از طلبکاران شهرداری تهران است. ضمن اینکه این زمین ظرفیت فضای سبز داشته و به همین جهت شهروندان آن منطقه از ساخت و ساز در این زمین ممانعت کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: براساس گزارشات رسیده به کمیسیون شهرسازی شورا یکی از طلبکاران شهرداری تهران به ساخت دو برج دوقلودریک زمین به مساحت سه هزارمترمربع کرده که این زمین ظرفیت فضای سبز را داشته و دیوان عدات اداری حکم توقف آن را صادر کرد.

زهرا نژادبهرام در جریان پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد:اعتراضات صورت گرفته از سوی شهروندان این منطقه به ساخت دو برج دوقلو در زمین اشاره شده بیان کرد: شکایت به دیوان عدالت اداری صورت گرفته بود و دیوان نیز حکم بر توقف ساخت و ساز این زمین را صادر کرده اما مجددا پیمانکار فعالیت خود را آغاز کرده بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در روزهای گذشته مردم به صورت شبانه‌روزی در مجاورت زمین تجمع کرده و خواستار توقف ساخت دو برج در این منطقه شده‌اند.

وی ادامه داد: شهردار منطقه نیز براساس حکم دیوان عدالت اداری ساخت و سازی در این زمین را متوقف و پرونده هم اکنون در اختیار سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفته است.

705

کد خبر: 833837

وب گردی

وب گردی