دستگیری متخلفین شکار و صید غیرمجاز در کوهدشت

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان کوهدشت ازدستگیری 12 نفر متخلف شکار و صید غیر مجاز و کشف و ضبط وسایل آنها در طی ماه گذسته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حمید طولابی گفت: در راستای اجرای برنامه های یگان حفاظت و جلوگیری از تخلفات شکار و صید غیرمجاز در طی ماه گذشته و با برنامه ‌ریزی های انجام شده و گشت و کنترل های مستمر در مناطق جنگلی و زیستگاههای شهرستان تعداد ۱۲ نفر متخلف زیست محیطی که اقدام به شکار و صید غیرمجاز نموده بودند دستگیر، و از آنها ۵ قبضه اسلحه، ۱۵ عدد فشنگ شکاری، ۲ عدد تور صید پرندگان، ۲ دستگاه موتورسیکلت، ۱ دستگاه خودرو سواری، ۱۱ عدد قفس چوبی و فلزی زنده گیری پرندگان، ۵ عدد متعلقات صید، ۱ باند صوتی، ۱ عدد دوربین چشمی، ۱ رشته قطار فشنگ کشف و ضبط گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان کوهدشت گفت: در ۴ مورد ازاین تخلفات، با اقدام به موقع یگان حفاظت این اداره ۶ نفر از متخلفین قبل از هرگونه شکار غیرمجاز دستگیر شدند. ایشان در ادامه با بیان اینکه پرونده متخلفین پس از تهیه و تنظیم و اخذ جرایم زیست محیطی به دادگستری ارجاع شده اند از نگهداری وسایل کشف شده زیر نظر سازمان حفاظت محیط زیست تا صدور رای قطعی دادگاه خبر داد.

902/900

کد خبر: 833849

وب گردی

وب گردی