موج جدید بارشی از شمال غرب در پایان هفته

کارشناس هواشناسی گفت:امروز هوای مازندران و گلستان بارانی است و هوای گیلان نیمه ابری پیش بینی می شود.

به گزارش ایسکانیوز،کارشناس هواشناسی گفت: از پنجشنبه غروب موج جدیدی از بارش ها از شمال غرب هوای کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

محمد اصغری ،درباره آب و هوای نوار ساحلی دریای خزر گفت:در ارتفاعات خراسان شمالی وقوع رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود، وبرای امروز در خراسان رضوی نیز وزش باد انتظار می رود. اصغری ادامه داد: روند افزایش دما در خراسان جنوبی برای امروز پیش بینی می شود. این کارشناس هواشناسی مناطق شمالی سیستان و بلوچستان را با وزش باد و گردخاک همراه دانست

و ی افزود: بعدازظهر امروز در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان نیز وزش باد پیش بینی می شود.وی شرق دریای عمان را برای امروز مواج پیش بینی کرد و گفت: ارتفاعات هرمزگان نیز با رگبار و رعدوبرق همراه خواهد بود. اصغری تصریح کرد: نیمه جنوبی خوزستان همچنان شرجی است و در استان های کرمانشاه و یزد نیز وزش باد پیش بینی می شود.این کارشناس هواشناسی خنکترین روز تهران را تا یک هفته آینده شنبه آینده عنوان کرد و گفت: گرمترین روز پایتخت نیز پنجشنبه هفته جاری است. وی خطاب به مسافران مشهد مقدس نیز گفت: شنبه آینده همزمان با عید غدیر در مشهد بارندگی پیش بینی می شود.

705

کد خبر: 833889

وب گردی

وب گردی