ارز نوسان ندارد / سیاست دولت مدیریت قیمت نرخ ارز شناور است

سخنگوی دولت تاکید کرد : ارز در حال حاضر نوساناتی ندارد هرچند سال قبل هم ارز در مقطعی از زمان بالا رفته بود ولی متعادلش کردیم و در این زمینه سیاست های دولت مشخص شده است.

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایسکانیوز مبنی بر این که تا چه اندازه وعده های دولت در قبال حادثه دیدگان پلاسکو تحقق یافته است و همچنین در چند روزه اخیر شاهد اعتراضات جمعی از کسبه پلاسکو در این خصوص بودیم اظهار داشت: در این موضوع مصوباتی داشتیم که قرار شد وزارت کار و رفاه اجتماعی اقداماتی را انجام دهد.
وی افزود : قصد دارم در دیدار با آقای ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قصد دارم اگر در این خصوص اقدام نا تمامی مانده است حتما باید انجام شود زیرا این عزیزان خسارت دیده اند و باید به وضعیت آنها رسیدگی شود .

همچنین سخنگوی دولت در پاسخ به سوال دیگری در مورد سیاست های دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت ارز و تاثیراتی که می تواند بر صادرات و واردات و همچنین تاثیر بر رکود در کشور داشته باشد گفت: ارز در حال حاضر نوساناتی ندارد هرچند سال قبل هم ارز در مقطع از زمان بالا رفته بود ولی متعادلش کردیم و در این زمینه سیاست های دولت مشخص شده است.

نوبخت خاطرنشان کرد : شاید دولت در قبال تغییر نرخ ارز مقداری سود کسب کند ولی ما هیچ وقت اقتصاد خود را دچار چالش نمی کنیم و دوست نداریم دستاورد پایین آوردن نرخ تورم را از دست بدهیم.
وی در پایان تاکید کرد: سیاست دولت در این خصوص مدیریت قیمت نرخ ارز شناور است

کد خبر: 833935

وب گردی

وب گردی