هشتمین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، هشتم و نهم آذر ماه در دانشکده پزشکی و پیراپزشکی این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مفدا اردبیل ٬همایش و کنگره‌های علمی تلاشی در راستای اغنای روحیه کاوش جامعه علمی دانشگاهی برای کسب معلومات و اطلاع از یافته‌های جدید دنیا در عرصه علم و دانش می‌باشد و همچنین به برقراری ارتباط مستقیم پژوهشگران و محققین و ایجاد زمینه‌ای برای فعالیت‌های جمعی و گروهی کمک شایانی می‌کند.

کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افتخار دارد هشتمین همایش سالیانه پـژوهـشـی دانـشـجـویـان دانـشـگـاه علوم پزشکی اردبیل را در آذر ماه ۱۳۹۶ برگزار کند. این همایش علاوه بر اینکه مجالی است برای نمایش توانمندی‌های علمی پژوهشی دانشجویان دانشگاه و ترغیب و تشویق دانشجویان جهت انجام فعالیت‌های پژوهشی و آشنایی مسئولین و اساتید با دانشجویان پژوهشگر، بستری مناسب را نیز برای بحث و تبادل نظر بین پژوهشگران دانشگاه و ایجاد گروه های تحقیقاتی در جهت توسعه پژوهش و انجام فعالیت‌های قوی تر در این زمینه فراهم می‌آورد.

لذا از تـمامی دانـشـجـویـان پـژوهـشـگـر که مـقـالات خود را از مهر ماه ۹۵ لغایت مهر ماه ۹۶ در همایش‌های داخلی یا خارجی ارائه و یا در مجلات معتبر علمی پژوهشی منتشر کرده‌اند جهت شرکت در این همایش دعوت بهعمل می‌آید.

نحوه ثبت نام و ارسال خلاصه مقالات از طریق سامانه src.congress.arums.ac.ir می‌باشد.

کد خبر: 833950

وب گردی

وب گردی