روسای 8 دانشکده دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران منصوب شدند

دکتر سید علی ابطحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران طی احکام جداگانه انتصاب رسرپرست 8 دانشکده را ابلاغ کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، بر اساس این احکام دکتر شبنم موثقی بعنوان سرپرست دانشکده پزشکی ، دکتر طاهره نصر آبادی سرپرست دانشکده پرستاری و مامائی ، دکتر محمد رضا خانی سرپرست دانشکده بهداشت و علوم پزشکی ، دکتر مسعود پارسانیا سرپرست دانشکده پیراپزشکی ،دکتر حسین فهیمی سرپرست دانشکده علوم وفناوری های نوین ، دکتر افشین حراجی سرپرست دانشکده دندانپزشکی ، دکتر زهرا جعفری سرپرست دانشکده دارو سازی و علوم داروئی و خانم دکتر مهناز قمی بعنوان سرپرست دانشکده شیمی داروئی منصوب شدند .
در حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خطاب به سرپرست های جدید این 8 دانشکده آمده است:
دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی نقشی موثر در ارتقای آموزش عالی در کشور ایفا نموده است این مجموعه عظیم دانشگاهی تبلور شرکت مردمی در گسترش آموزش و تحقیقات کشور است که دانش آموختگان آن در پیشبرد آرمانهای جمهوری اسلامی بسیار موثر ظاهر شده اند. حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بهره مندی از دانش و بینش اعضای هیات علمی مهد پرورش متخصصان و کارشناسان متعهد و کارآمد در حیطه پزشکی هستند.
باعنایت به مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تشکیل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و ابلاغ نمودار سازمانی مربوطه، نظر به تعهد و تجربیات گرانقدر جنابعالی و با توجه به هماهنگی های انجام شده با معاون محترم علوم پزشکی دانشگاه ، به عنوان سرپرست دانشکده دردانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران منصوب می شوید تا دانشگاه را در تحقق چشم اندازهای رفیع یاری فرمایید.
امید است با عنایت خداوند متعال و استفاده از کلیه ظرفیت های موجود، دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی سرآمد در حیطه علوم پزشکی در سطح منطقه و جهان گردد.
دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران همچنین از زحمات و تلاش اساتید پیشکسوت آقایان دکتر احمد رضا فرسار در دوره تصدی دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی واقای دکترمحمد رضا زرین دست در دوره تصدی رئیس دانشکده علوم و فناوری های نوین تشکر و قدردانی کرد .

کد خبر: 833954

وب گردی

وب گردی