یک تیم مصدوم روی دست منصوریان/ جلسه ویژه با مک‌درموت و نوروزی

سرمربی تیم فوتبال استقلال جلساتی با مربی و پزشک باشگاه آبی‌پوش پایتخت برگزار و از مصدومیت‌های متوالی بازیکنانش گلایه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، «من زیاد در تمرینات حضور ندارم و نمی‌توانم قضاوت خوبی داشته باشم اما دلایل زیادی در مصدومیت‌ها تأثیرگذار است.» این صحبت‌ها را دکتر امین نوروزی، رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال انجام داده و به نوعی کادر فنی آبی‌پوشان را در مصدومیت‌های پر تعداد ستاره‌های این تیم مقصر دانسته است.

اگر به اسامی مصدومان استقلال نگاهی بیندازیم، با لیستی بلندبالا مواجه می‌شویم که مثل ویروسی به جان ستاره‌های آبی‌پوشان افتاده است. امید ابراهیمی، محسن کریمی، میلاد زکی‌پور، پژمان منتظری، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، لئاندرو پادوانی، سید مجید حسینی، سجاد شهباززاده، جابر انصاری و حالا داریوش شجاعیان بازیکنانی هستند که مصدومند یا به تازگی آسیب‌دیدگی طولانی مدتی را پشت سر گذاشته‌اند.

علیرضا منصوریان در ابتدای فصل به سراغ دستیار سابق کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران رفت و میک مک‌درموت را به عنوان بدنساز و البته دستیار اول به کادر فنی استقلال اضافه کرد اما استقلالی‌ها نتوانستند فشار تمرینات مربی ایرلندی را تاب بیاورند و تعدادی از آنها با آسیب‌دیدگی‌های جدی مواجه شدند.

البته دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال هم در ابتدای فصل با کادر فنی به مشکل خورد و نه تنها خودش در اردوی ارمنستان حضور پیدا نکرد بلکه اجازه نداد دکتر کاوه ستوده نیز با آبی‌پوشان به ایروان برود. نوروزی از منصوریان به دلیل اینکه بازیکنان را پیش از امضای قرارداد نزد او نمی‌فرستاد تا از نظر پزشکی مورد تأیید قرار بگیرند، ناراحت بود و به همین دلیل نظارت کاملی روی سلامت بازیکنان نداشت.

حتی هرابر مگویان نیز که در فهرست خروجی منصوریان قرار گرفت تلویحا به نوع تمرینات سرمربی استقلال ایراد گرفت و آسیب‌دیدگی خودش و دیگر بازیکنان را به کادر فنی مرتبط دانست. وی در یکی از مصاحبه‌های خود گفت: «چرا زمان مربیگری قلعه‌نویی و مظلومی مصدوم نمی‌شدم؟ آیا در ماه‌های گذشته فقط من مصدوم شده‌ام؟ بشمارید ببینید در 14 ماه گذشته چقدر مصدوم داشته‌ایم. بازیکنان ما صرفاً نه در مسابقه بلکه خیلی مواقع سر تمرین مصدوم شده‌اند، چرا تیم‌های دیگر اینقدر مصدوم ندارند؟ در تمام زمین‌های ایران بازی کرده‌ام. زمین تمرین استقلال در کمپ یا شماره 2 ورزشگاه آزادی از خیلی زمین‌های تیم‌های دیگر بهتر است و نباید بگوییم دلیل آسیب‌دیدگی‌ها فقط زمین است؛.بهتر است در این‌باره بیشتر توضیح ندهم، من مثل خیلی از همبازیانم طبق نظر و خواسته کادر فنی تمرین کرده‌ام.»

حالا ستاره‌های استقلال یکی پس از دیگری در روزهایی که آبی‌پوشان در شرایطی بحرانی به سر می‌برند، مصدوم می‌شوند و دست منصوریان را خالی‌تر از گذشته می‌کنند. شنیده می‌شود منصوریان جلساتی با مک‌درموت و نوروزی برگزار و از مصدومیت‌های متوالی گلایه کرده است. بنا بر شنیده‌ها سرمربی استقلال قصد دارد تغییراتی اساسی در تمرینات تیمش ایجاد کند.

604

کد خبر: 833992

وب گردی

وب گردی