هنرمندان نقاشیخط در نگارخانه پردیسان "نقش عشق" می آفرینند

نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس کارگاه هنری "نقش عشق" را به مناسبت عید سعید غدیر خم طی روزهای 15 و 16 شهریورماه برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز از مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، کارگاه هنری «نقش عشق» به مناسبت دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیرخم با حضور 6 تن از هنرمندان رشته های خوشنویسی و نقاشیخط به سرپرستی «حسن مهربانی» از خوشنویسان مطرح کشور، طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 15 و 16 شهریورماه از ساعت 14 تا 17 در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

در این کارگاه هنری که با مشارکت بنیاد آرت ویو، سایت نقطه الف و مرجع هنری لیقه به اجرا در می آید، هنرمندان شرکت کننده به خلق آثار خوشنویسی و نقاشیخط با موضوع «عید غدیر خم» می پردازند که با دف نوازی همراه خواهد بود.

«حسن مهربانی» از اساتید خوشویس کشور دارای کارشناسی ارشد گرافیک و مدیر بنیاد آریو ویت که نمایشگاه گردانی و برگزاری ده ها عنوان نمایشگاه انفرادی و گروهی در کارنامه ایشان به چشم می خورد، سرپرستی کارگاه هنری "مشق عشق را عهده دار است.

هنرمندان مدعو در این کارگاه عبارتند از «غلامحسین الطافی» خوشنویس، نقاش، گرافیست، استاد دانشگاه، اجرای بیش از 2000 برنامه تلویزیونی از شبکه های ایرانی و خارجی، حضور در بیش از 50 نمایشگاه داخلی و خارجی و دریافت بیش از 70 تقدیرنامه و لوح تقدیر از جشنواره های هنری و مسابقات داخلی و خارجی، «هانی شرار» ممتاز انجمن خوشنویسان و صاحب سایت مرجع هنری لیقه با بیش از پانزده سال سابقه فعالیت، «محمد بخشی زاده» استاد خط سفیر، استاد برتر آموزش بافت در نقاشیخط، صاحب سایت نقطه الف و نمایشگاه گردانی بیش از 10 نمایشگاه، «مرجان اسفندی» دارای مدرک ممتاز خط نستعلیق از انجمن خوشنویسان ایران و بنفشه قاسمی کارشناس ارشد نقاشی.

علاقمندان برای بازدید از این کارگاه هنری می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.

502

کد خبر: 834005

وب گردی

وب گردی