مرز خسروی برای تردد زائران بازگشایی می شود

 فرمانده نیروی انتظامی از بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران براساس توافقات صورت گرفته با دولت عراق خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سردار حسین اشتری در آیین اختتامیه جشنواره ملی چادر‌های آسمانی در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم بزرگ اربعین اظهار داشت: نیروی انتظامی مانند سال‌های گذشته آمادگی لازم برای تأمین امنیت تردد زائران را دارد؛ از ماه‌های گذشته اقدامات اولیه و هماهنگی لازم با مسئولان مربوطه صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: در موعد موردنظر، نیروی انتظامی در مرز‌ها حضور خواهد داشت و توصیه ما به زائران این است که حتما گذرنامه معتبر و ویزای خود را به همراه داشته باشند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه زائران تنها با استفاده از مدارک معتبر امکان تردد خواهند داشت، عنوان کرد: ساعات و مراکز صدور گذرنامه را افزایش داده ایم و تأکید داریم افرادی که از مدت گذرنامه شان کمتر از ۶ ماه باقی مانده است هر چه سریعتر برای تمدید گذرنامه هایشان به این مراکز مراجعه کنند.

سردار اشتری افزود: مردم برای اخذ ویزا حتما به سفارتخانه یا کنسول گری‌های مجازی که از سوی مسئولان عراقی اعلام شده مراجعه کنند، چرا که مراکز غیر از موارد اعلامی فاقد اعتبار می‌باشند.

فرمانده ناجا در پایان خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته سه مرز رسمی شلمچه، مهران و چزابه برای تردد زائران آماده سازی می‌شد که در سال جاری براساس توافقات صورت گرفته با دولت عراق مقرر شد مرز خسروی نیز برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی (ع) با امنیت کامل بازگشایی شود.

700

کد خبر: 834011

وب گردی

وب گردی