اختتامیه جشنواره موسیقی آوای امید همزمان با عید غدیر خم است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره موسیقی آوای امید گفت: اختتامیه این جشنواره همزمان با عید غدیرخم در محل سینما روباز مجموعه گردشگری گاوازنگ زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، ناصر مقدم امشب در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نخستین دوره آموزشی دفاع مقدس برای اصحاب فرهنگ و هنر استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با زبان هنر ابراز کرد: دو نمایش در حوزه دفاع مقدس در جشنواره تئاتر استانی به روی صحنه می‌روند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به رونمایی کتاب‌های تألیف شده در حوزه دفاع مقدس بیان کرد: نویسندگان این کتب در هفته دفاع مقدس مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

این مسئول به برگزاری اختتامیه جشنواره موسیقی آوای امید اشاره کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره همزمان با عید غدیرخم در محل سینما روباز مجموعه گردشگری گاوازنگ زنجان برگزار می‌شود.

علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این جلسه از برگزاری نماز خبر داد و گفت: حجت الاسلام شهیدی در این مراسم حضور می‌یابد.

وی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهداو همچنین برگزاری یادمان شهدا را از مهمترین برنامه‌‎های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: پایتخت شور و شعور حسینی در گرامیداشت این هفته میزبان جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم است.

سعید ناصری، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری جشنواره نماز شهدا و ایثارگران ابراز کرد: ترویج سیره شهدا در تقید به نماز و زنده نگه داشتن آرمان‌های ایثارگران از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 412 اثر به جشنواره نماز شهدا ارسال شده است، بیان کرد: اختتامیه این جشنواره 18 مهرماه برگزار می‌شود.

901

کد خبر: 834176

وب گردی

وب گردی