اتحاد شیعه و سنی، ریشه اسلام آمریکایی را می‌خشکاند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه با اتحاد شیعه و سنی، ریشه اسلام آمریکایی از بین می رود، افزود: دشمنان سعی در از بین بردن وحدت بین مسلمان دارند.

به گزارش ایسکانیوز، سعید شبستری خیابانی در همایش بین‌المللی غدیر در دانشگاه تبریز، اظهار کرد: وظیفه شیعیان و اهل سنت است که در جهت ترویج اسلام حقیقی و ناب محمدی حرکت کنند و اجازه ندهند اسلام آمریکایی در جامعه رواج یابد.
وی تصریح کرد: وظیفه تک تک مردم به ویژه علما این است که با حفظ وحدت و در کنار هم بودن، با کسانی که می خواهند اسلام را به نحوی دیگر نشان دهند مقابله کنند.
شبستری تاکید کرد: شیعیان و اهل سنت باید با یکدیگر متحد شوند تا ریشه تفرقه و تمامی افرادی که به دنبال تفرقه افکنی در بین مسلمانان هستند از بین برود.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گرایش بسیاری از افراد در جوامع غربی به دین مبین اسلام، گفت: دین اسلام دین مودت، رحمت و مغفرت برای انسان هاست و احساس خطر دشمنان، باعث شده است که به تخریب چهره اسلام روی بیاورند و افرادی را پروش دهند که به نام اسلام اقدام به قتل و غارت گری می‌کنند.
وی افزود: امروزه شاهد به وجود آمدن گروهک هایی هستیم که بدترین و فجیع ترین اقدامات را برای ازبین بردن دین اسلام انجام می دهند و سعی می کنند دین اسلام را دین کشتار و خشونت معرفی کنند.
به گزارش تبریز بیدارشبستری افزود: اگر به صورت واقعی ریشه یابی کنیم در می‌یابیم تمامی این اقدامات فجیع، از سوی صهیونیست ها انجام می‌شود و متاسفانه تا حدودی در تحقق اهداف خود موفق بوده‌اند.

902/900

کد خبر: 834239

وب گردی

وب گردی