محرومیت تنها دارایی مردم دهستان های دلگان

اهالی دهستان های هودیان و اسفند دلگان در بی مهری های مسئولین این روز ها با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند .

به گزارش ایسکانیوز، در حالی فاصله دهستان های هودیان و اسفند تا شهرستان دلگان 2 ساعت بیشتر نیست که محرومیت سال هاست بر چهره این دهستان ها نشسته و کمبود برخی امکانات حیاتی جان اهالی این دهستان ها را تهدید می کند.
اینجا مردم از ساده ترین امکانات نیز محروم هستند به طوری که آمبولانس که یکی از نیازهای اصلی هر شهر و روستایی است در نبود آن سالانه افراد زیادی جان خود را در این دهستان ها از دست می دهند.
یکی از اهالی دهستان اسفند به خبرنگار عصرهامون گفت: علی رغم اینکه آبشار اسفند در نزدیکی این دهستان است و هر ساله تعداد زیادی برای مشاهده آن به این دهستان سفر می کنند اما از کمترین امکانات محروم است.
وی ادامه داد: نبود آمبولانس مشکلات زیادی را برای مردم این دهستان به وجود آمده که از مسئولین می خواهیم زودتر این اقدام را فراهم کنند.
در تماسی که خبرنگار اجتماعی عصرهامون جهت پیگیری این موضوع با محمد مهران امینی فرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر داشت، وی با بیان اینکه آمبولانس آماده شده و در انتظار جذب سه نیروی انسانی هستیم، اظهار داشت: این هفته از طریق بیمه روستایی در حال اقدام هستیم که این سه بهیار جذب شوند و امبولانس فرستاده شود.
وی با بیان اینکه این دهستان ها دو هزار و 500 نفر جمعیت دارد، ادامه داد: یک مرکز بهداشتی دراین دهستان ها است و در حال حاضر تنها به یک دستگاه آمبولانس مجهز می شوند.

902/900

کد خبر: 834243

وب گردی

وب گردی