ارتکاب همزمان دو تخلف حادثه ساز سبب توقیف 72 ساعته خودرو می‌شود/تدابیر پلیس برای تعطیلات عید غدیر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: بر اساس پیش بینی‌های ما از بعد از ظهر امروز بار خروج از شهرها به ویژه تهران آغاز خواهد شد و در همین راستا ماموران پلیس راهور در آماده باش 100 درصدی هستند.

به گزارش ایسکانیوز ،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به تعطیلات عید غدیر از آماده باش کامل مأموران پلیس در جاده‌های سراسر کشور و برخورد با تخلفات حادثه ساز خبر داد.

سردار تقی مهری درباره تدابیر پلیس برای تعطیلات عید غدیر اظهار کرد: برابر آمارها همواره در نیمه دوم شهریور ماه شاهد افزایش حجم سفرها هستیم. از طرفی دیگر با توجه به اینکه تعطیلی روز شنبه و عید غدیر آخرین تعطیلات رسمی در نیمه دوم شهریور ماه است. پیش بینی می‌شود که حجم سفرها در این ایام افزایش یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی افزود: همچنین ممکن است در شهرهای مختلف جشن‌ها و مراسم‌های گوناگونی برای عید سعید غدیر خم برگزار شود که همکاران من در پلیس راهنمایی و رانندگی هر شهرستان نیز آمادگی لازم برای ارائه خدمات ترافیکی به شهروندان را دارند.

مهری از شهروندان خواست که حتما پیش از سفر از وضعیت جاده‌ها مطمئن شده و زمان سفر خود را مدیریت کرده تا در ترافیک‌های سنگین گرفتار نشوند.

وی همچنین از برخورد با تخلفات حادثه ساز خبر داد و گفت: به تمامی مأموران خود تاکید کرده‌ایم که در صورت رویت تخلفات حادثه ساز بدون هیچ اغماضی با آن برخورد کنند چرا که تخلفات حادثه ساز نه تنها جان راننده را به خطر می‌اندازد بلکه ایمنی و سلامت دیگر رانندگان و مسافران را نیز تهدید می‌کند.

705

کد خبر: 834269

وب گردی

وب گردی