هیچ هزینه ای از افراد بازنشسته و افراد تحت پوشششان   برای  اعزام به مشهدگرفته نمی شود

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال جاری اعزام ۳۰ هزار نفر بازنشسته به مشهد مقدس تحت عنوان طرح کرامت در دستور کار قرار دارد و براساس برنامه ریزی های انجام شده از اردیبهشت ماه تاکنون حدود 6 هزار نفر اعزام شده اند.

به گزارش ایسکانیوز رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از بهبود ارائه خدمات به بازنشستگان در طرح کرامت خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزارنفر به مشهد مقدس اعزام شده اند.

علی اصغر بیات درمورد اعزام بازنشستگان به اماکن زیارتی در سال جاری افزود: یکی از طرح های سازمان تامین اجتماعی ایجادتسهیلات برای سفر بازنشستگان و خانواده های آنهاست به طوری که در این زمینه توانسته ایم تاکنون ۵۲ هزار نفر را به مشهد مقدس اعزام کنیم.

بیات از ایجاد تغییرات و ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان در طول سفر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بودجه اختصاص داده شده و همچنین از طریق مناقصه هتل محل استقرار بازنشستگان در مشهد تغییر کرد و در حال حاضر خدمات بهتری نسبت به گذشته به آنان ارائه می شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بازنشستگان در کاروان های ۳۰۰ نفری اعزام می شوند و سهمیه هر استان بر اساس بازنشستگان تحت پوشش مشخص و برای آنها ارسال شده و از این طریق هر استان براساس سهمیه ای که دارد نسبت به اعزام بازنشستگان خود به سفر زیارتی اقدام می کند.

به گفته بیات اعزام از دو طریق ریلی و جاده ای انجام می شود، در استان ها و شهرستانهایی که مسیر ریلی وجود دارد اعزام بازنشستگان با قطار انجام می گیرد و در غیر اینصورت از طریق اتوبوس های VIP به اعزام این افراد به مشهد مقصد اقدام می کنیم.

وی گفت: همچنین بازنشستگان استان خراسان رضوی را به شیراز اعزام کرده ایم که آنها نیز بتوانند از تسهیلات سفری که سازمان در اختیارشان قرار داده بهره مند شوند.

مهر

705

کد خبر: 834273

وب گردی

وب گردی