کدام هنرمندان به تماشای آثار ایرانشهر نشستند؟

نمایش‌های «فروغ ساراپینا»، «هزار شلاق»، «رولور» و «نمیتونیم راجع بهش حرف بزنیم» در گذشته میزبان هنرمندان عرصه های مختلف بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، هوشنگ گلمکانی، حمیدرضا صدر، رامبد جوان، نرگس آبیار، محمدحسین قاسمی، لوریس چاکناواریان، فاطمه نقوی، بهناز جعفری، حمید لبخنده، رویا نونهالی مهمان‌های این مجموعه هنری در هفته گذشته بودند.

بر اساس این گزارش نمایش‌های «فروغ ساراپینا» به کارگردانی محسن حسینی با بازی روجا جعفریان، سپیده صیفوری، آزاده بهمنش، الهه مُونسی، محسن حسینی و «هزار شلاق» به کارگردانی احسان ملکی با بازی مسعود شاکرمی، محمد صدیقی‌مهر، سعید زارع، داوود معینی کیا، الهه زحمتی در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی به ترتیب در ساعت‌های 19 و 21 به صحنه می‌روند.

نمایش‌های «رولور» به کارگردانی پوریا کاکاوند با بازی علی باقری و فربد فرهنگ و «نمیتونیم راجع بهش حرف بزنیم» به کارگردانی جابر رمضانی با بازی شیوا ابراهیمی، علی باقری، آتیلا پسیانی، اصغر پیران، نگار جواهریان، ایمان صیاد برهانی، نیکامهر غفاریان، مریم نورمحمدی نیز در سالن استاد سمندریان به ترتیب در ساعت‌های 19:15 و 21 به صحنه می‌روند.

503

کد خبر: 834274

وب گردی

وب گردی