رد رشوه ۲۰ میلیون ریالی قاچاقچی کالا توسط مامور وظیفه شناس خاشی

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از رد رشوه 20 میلیون ریالی مامور وظیفه شناس این شهرستان در عملیات دستگیری قاچاقچی کالا و حین انجام ماموریت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ احمد ثمره حسینی اظهار کرد: ماموران گشت دسته رزمی در دو راهی ایرندگان خاش حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف آن را دادند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد 7 طاقه پارچه از قسمت صندوق عقب خوردو کشف کردند، تصریح کرد: راننده به منظور گریز از قانون و اغماض مامور جهت فرار از جرم، مبلغ بیست میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به مامور پلیس پیشنهاد می دهد که با صحت عمل و عزت نفس این مامور وظیفه شناس، رشوه پیشنهادی رد و متهم به یگان منتقل شد.
سرهنگ ثمره حسینی بیان کرد: مامور وظیفه شناس، ضمن امتناع از دریافت رشوه، مراتب را صورتجلسه و متهم را به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی می کند.
وی از کشف 6 راس گاو قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران یگان تکاوری 108 این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه تویوتا مشکوک و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خاش بیان کرد: ماموران پس از بازرسی از این خودرو 6 راس گاو به ارزش 180 میلیون ریال را کشف کردند.
وی خاطر نشان کرد: افراد سود با وارد کردن احشام قاچاق بدون مجوز بهداشتی سلامت افرد جامعه را به خطر می اندازند که نیروی انتظامی تمام تلاش خودرا برای برخورد با این افرد خواهد کرد.
سرهنگ ثمره حسینی از شهروندان خواست؛ شکایات، پیشنهاد، درخواست و نظرات خود را در خصوص عملکرد کارکنان پلیس با دفتر نظارت همگانی، سامانه ۱۹۷ و هرگونه خرید و فروش مواد مخدر را با شماره‌های ۱۲۸ و ۱۱۰ در میان بگذارند.

902/900

کد خبر: 834276

وب گردی

وب گردی