اصحاب رسانه باید به اندازه خود دینشان را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت:در انقلاب اسلامی به واسطه جنس و خاصیت انقلاب با این عرض و طولی که در جغرافیای پهناورمان داریم حتما نیازمند یک حرکت نهادی و مردمی هستیم، ازاین جهت به نظر من خبرنگاران بسیجی یک نمادی از آن نهادی بودن است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا ، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور گفت: خبرنگاران به دلیل نوع فعالیت قابل تکریم و احترام هستند و وظیفه‎شان را خوب انجام می دهند،اما یک کشور انقلابی مثل کشور ما نیازمند وجود خبرنگاران مردمی است.

سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور در گفت وگویی درباره فعالیت باشگاه خبرنگاران بسیج گفت:وجه تمایز باشگاه خبرنگاران بسیج با سایر باشگاه های خبری، مردمی بودن آن است.
سردار غیب پرور ادامه داد: در برخی از کشورها در برخی موضوعات و مقاطع خاص مانند جنگ‎های مختلف که اتفاق می‎افتد چون دستگاه‎های رسمی نمی‎توانند خبرنگار اعزام کنند لذا در چنین مواقعی رگه‏ های مردمی ایفای نقش می‎کنند که این مساله مقطعی، موردی و مصداقی است، اما در انقلاب اسلامی به واسطه جنس و خاصیت انقلاب با این عرض و طولی که در جغرافیای پهناورمان داریم حتما نیازمند یک حرکت نهادی و مردمی هستیم .
وی تصریح کرد: از آنجایی که شعار بسیج مردم سالاری است و جبهه خبرنگاران نیزاز این قاعده مستثنی نیستند و همه چیز که در کشور ماست می بایست مردم سالاری روی آنها سایه بیندازد، ازاین جهت به نظر من خبرنگاران بسیجی یک نمادی از مردم سالاری دینی هستند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز یکشنبه گذشته از سامانه جامعه خبرنگاری در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج، همزمان با روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس رو نمایی کرد.
سردار غیب پرور در این مراسم در سالن همایش های لانه جاسوسی ضمن تجلیل از رییسعلی دلواری مجاهد شهید عرصه مبارزه با استعمار انگلیس در کشورمان گفت: اصحاب رسانه مجاهدانی هستند که بایستی در خاکریز جناح حق هم دشمن را بشناسند و هم دشمن ستیزی را سر لوحه کار خود قرار دهند.


705

کد خبر: 834354

وب گردی

وب گردی